اقتصاد ۲۴- ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران در دیدار با مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا بر توسعه همکاری و خدمت رسانی به صنایع کلان کشور تاکید کرد و گفت: بانک ملی ایران با توجه به ۹ دهه قدمت مورد اعتماد مردم ایران بوده و طی این سال ها همواره منابع دولتی در اختیار داشته است اما بانک ملی ایران اکنون در مسیر جدیدی گام برداشته و در کنار ارائه خدمات بانکی به ۵۵ میلیون مشتری به منظور توسعه زنجیره خدمت رسانی و به منظور حمایت از تولید و تنوع دهی به سبد مشتریان در حال توسعه خدمت رسانی به بنگاه های بزرگ تولیدی کشور است.
در مسیر چابک سازی فرآیندها
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: به منظور ایجاد بستر های مناسب برای ارائه خدمات مناسب و با حداقل تشریفات اداری کمیته اعتباری برای مشتریان کلان بانک ایجاد شده است تا با رعایت حدود و اختیارات امکان تامین مالی فوری برای صنایع و ارائه خدمات ویژه به این مشتریان ارائه شود.
بانک ملی ایران بزرگترین حامی مردم
نجارزاده در ادامه گفت: با اقداماتی صورت گرفته به زودی تمام خدمات بانکی خرد را به صورت برخط به مشتریان ارائه خواهد کرد و محصولات متنوع کاملی را در زنجیره ارزش به مشتریان خرد به منظور رفع نیازهای مردم ارائه می کند.
تحول در خدمات به ایستگاه شعب رسید
نجارزاده در پایان گفت: بانک ملی ایران با اعتبار اعتماد مردم ایران بانک ملی است و تمام اقدامات بانک باید در مسیر ارائه خدمات به مردم کشور باشد. در همین راستا در کنار ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به مردم و تامین مالی و توسعه همکاری با صنایع کشور شعب بانک نیز به زودی چهره خود را برای این پوست اندازی آماده می کند تا بر بستر یک بانک با اصالت و مردمی خدمات مدرن و متنوع با چاشنی حمایت تولید ارائه شود.