تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹

صندوق بازنشستگی شهرداری سامانه تلفنی راه اندازی کرد

مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از راه اندازی آزمایشی سامانه جدید پاسخگویی تلفنی به سوالات وامور اداری و رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران درمرکز خدمات رفاهی این سازمان خبرداد.

بازنشستگی شهرداری

اقتصاد۲۴ - سید مهدی نادمی، مدیرعامل وعضو هیئت مدیره سازمان بازنشستگی گفت:با توجه به ضرورت پاسخگویی هوشمند و سریع به بازنشستگان و موظفین عزیزدرایام شیوع ویروس کرونا و نیز به منظور به حداقل رساندن مراجعه حضوری بازنشستگان به سازمان، سامانه جدید پاسخگویی تلفنی راه اندازی شده است تا بازنشستگان بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی درخواست‌های خود را پیگیری کنند.
 
نادمی ادامه داد:این سامانه درحال طی کردن مراحل آزمایشی است و پس از برطرف شدن اشکالات احتمالی نرم افزاری وآغاز بکار به صورت رسمی، پاسخگوی سوالات بازنشستگان خواهد بود.
 
مدیر عامل سازمان بازنشستگی افزود: این سامانه دارای امکانات جدیدی از جمله اعلام شماره باجه پاسخگو، اعلام شماره صف انتظار و. می‌باشد. بازنشستگان می‌توانند با تماس با شماره ۶۳۸۱۸ از خدمات سامانه جدید پاسخگویی تلفنی استفاده کنند.
 
وی همچنین در پایان تاکید کرد: راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی که با پیگیری‌ها و اقدامات معاونت بازنشستگی و معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان به مرحله راه اندازی آزمایشی رسیده است با هدف شفافیت در امر پاسخگویی با کمترین میزان انتظار و افزایش رضایت خاطر بازنشستگان شهردای تهران محقق شده است تا این عزیزان بتوانند به بیان درخواست ها، پرسش‌ها و همچنین پیگیری امور اداری و رفاهی خود اقدام نمایند.
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار