اقتصاد۲۴ - سید مهدی نادمی، مدیرعامل وعضو هیئت مدیره سازمان بازنشستگی گفت:با توجه به ضرورت پاسخگویی هوشمند و سریع به بازنشستگان و موظفین عزیزدرایام شیوع ویروس کرونا و نیز به منظور به حداقل رساندن مراجعه حضوری بازنشستگان به سازمان، سامانه جدید پاسخگویی تلفنی راه اندازی شده است تا بازنشستگان بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی درخواستهای خود را پیگیری کنند.
نادمی ادامه داد:این سامانه درحال طی کردن مراحل آزمایشی است و پس از برطرف شدن اشکالات احتمالی نرم افزاری وآغاز بکار به صورت رسمی، پاسخگوی سوالات بازنشستگان خواهد بود.
مدیر عامل سازمان بازنشستگی افزود: این سامانه دارای امکانات جدیدی از جمله اعلام شماره باجه پاسخگو، اعلام شماره صف انتظار و. میباشد. بازنشستگان میتوانند با تماس با شماره ۶۳۸۱۸ از خدمات سامانه جدید پاسخگویی تلفنی استفاده کنند.
وی همچنین در پایان تاکید کرد: راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی که با پیگیریها و اقدامات معاونت بازنشستگی و معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان به مرحله راه اندازی آزمایشی رسیده است با هدف شفافیت در امر پاسخگویی با کمترین میزان انتظار و افزایش رضایت خاطر بازنشستگان شهردای تهران محقق شده است تا این عزیزان بتوانند به بیان درخواست ها، پرسشها و همچنین پیگیری امور اداری و رفاهی خود اقدام نمایند.