تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۷۴ نظر

ریحانه پارسا: در ۱۶ سالگی به من تعرض شده است

ادعای تجاوز به ریحانه پارسا در سن ۱۶ سالگی حاشیه‌هایی برای این بازیگر زن در پی داشته است.

تعرض به ریحانه پارسا

اقتصاد۲۴ - ریحانه پارسا بازیگر زن مشهور ایرانی که با مهاجرت به ترکیه حاشیه‌های زیادی را رقم زده است در تازه‌ترین ادعای خود می‌گوید در ۱۶ سالگی مورد تجاوز قرار گرفته است:

۱۶سالم بود که برای بار اول به من تجاوز شد!
از آنجایی که ظاهرم به عمد یا غیر عمد سن من را بیشتر نشان میداد
آن اتفاق را هیجانی از سر احساس و عشق طرف مقابل تلقی کردم
به اصرار خودِ فرد رابطه ما از دور به صورت تلفنی چند شب در هفته حفظ شد
در تمام طول دو سال من از ترسی که به جان و تنم افتاده بود از خانه بیرون نیامدم و هر چیزی را بهانه می‌کردم برای خانه نشینی؛ و دل خوش به تماس‌های آن شخص.


بیشتر بخوانید: ریحانه پارسا و فانتزی شوهر سیاه پوست + عکس


به خودم آمدم ۲ سال گذشته بود و من باید تسلیم این تعرض که حقیقتاً صورت گرفته بود می‌شدم!
اکنون ۵سالی از آن نیمه شب می‌گذرد
و من امروز بعد از این همه سال به حقیقتِ تاریکِ رخداده در نقطه ایی از زندگیم خیره شدم.
برای بار هزارم با خودم تکرار می‌کنم: ((قبول واقعیت نصف موفقیت است))...
عادت به این نوع نوشتن نداشتم؛
«از شما می‌خواهم با خواندن نگاهِ شخصِ من به این موضوع،
((نگاهی به نقاط تاریک خود که نهان است بیندازید))!»

منبع: برخط نیوز

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۴۸
سلنا
18
38
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
لااقل بگو اون فرد کیه ابروش بره تو که ایران نیستی
علیرضا
خب شما بگو کیا بودن آبروشونو ببر
خان بابل
اینها متاسفانه از اون ور پول بهشون میدن که بیان این خوزولات رو بگن
این حرفا باعث از بین بردن عفت مردم ما میشن به مرور زمان.
خدا ازتون نگذره
ناشناس
34
75
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
سلام . اقایان چه لزومی دارد این گونه اخبار ها را و ان هم در مورد این جور افراد در سایت اعلام کنید.
مری
37
132
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
نمیدانم چخبر است ولی فکر کنم این ها یا اقداماتی برای خودنمایی بیشتر است یا اگر اتفاق افتاده است به این شوری که ریحانه پارسا می‌گوید نیست هرچند امیدوارم تلخی این اتفاق از کامش بیرون رود و به راه خداوند بازگردد
ایران
27
97
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
از همون وقت بی سر و صاحاب بودی پس
امیر عباس
بیچاره حاضره به خاطر بالا بردن فالوورهاش تن بهدهر کاری بده حتی اگه به قیمت لکه دار شدنش باشه.واقعا که بیچاره ای
FAZEL
چند وقتی بود که گم شده بود الانم برای اینکه خودش رو نشون بده از این حرف ها میزنه خاک تو سرش
ناشناس
این دفعه از کی میخواد اخاذی کنه خدا بخیر کنه کار این دیوانه از خدا بی خبر !!
.
41
144
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
این که معلوم بود ...
نگین
داغاااان بوده اساسی
خان
سلام لطفا شما و همه مردم و ماها دو دستی مواظب خودتون و خانواده هاتون باشید شاید الان خونه خودت هم این مورد هستش و خودت خبر نداری لطفا به خانواده و خانوم هاتون محبت کنید تا تشنه محبت نباشند
من
واقعا درست گفتی ایول
ناشناس
اگه خواهر شما بود هم اینو میگفتی
تیمور لنگ
انگار کار شاقی کرده افتخار می کند برای همه تعریف کن
نفس
12
38
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
سنش کم بوده نادونی کرده
امیر علی
بزرگ میشه یادش میره
ناناز
16
32
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
همه تون اشتباه کردید توی زندگیتون
من
نیاز نیست نادانی ش را فریاد بزنه
دخی
13
31
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
چکار دارید...
ناشناس
14
15
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خواستی که شده . خود کرده را تدبیری نیست ریحانه خانم.
صبا
19
39
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
انتشار این خبر چه معنایی دارد
الی
4
45
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
باز داستان جدید برای فالوور جمع کردن!!
ناشناس
15
50
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خوش به حال اونکه زدو رفت
ناشناس
34
49
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
واقعا خاک توسرش که همچین اتفاقی براش افتاده ولی به جای اینکه آدم شه بدتربی صفت شده
ناشناس
23
39
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خاک به سر ،در سن ۱۶سالگی چه احساسی چه عشقی ،پس مادرت و پدرت کجا تنها نیمه پیش دیگرون چکار میکردی ،حقت بوده هر چی سرت اومده لعنتی
ناشناس
36
49
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خسته نباشی دلاور
ناشناس
انسان جایز الخطا زرنزن
ناشناس
کوچک بود که مادرش طلاق گرفت توسنی که نیازبه محبت واغوش امن داشت...
ناشناس
13
35
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
چقدربی صاحب بودی
الهام
25
41
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
بهتر که گورتو گم کردی آشغال
کوردستان
28
42
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
اینان دست نشانده ان واسه ساده نشون دادن روابط این اول کاره ازین به بعدمابقی سلبریتیهای فراری ازروابطشون میگن بعدازوناداخلیاوبعدازاون چالش میشه چندوقت دیگه همه کلیپ روابطشون بادیگران روتوصفحشون میزارن ایران داره به ........
ناشناس
11
32
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
من نمیدونم ریحانه پارسا جه ارزشی دارد که شماها ولش نمیکنید وازش خبر میزارید
ناشناس
5
52
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
عقلش به‌طور کامل زایل شده.خدا شفاش بده یه بار میگه سرطان گرفتم یه بار ادعای تجاوز یه بار...
ناشناس
8
38
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خانم پارسا اینقدر آبروی خودتو نبر تو فعلا جوونی و حالا حالا ها باید زندگی کنی . پس آرام بشین و زندگیتو بکن
ناشناس
5
59
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
بی بندباری تا چه حد که خودشم تعریف میکنه
Zy
9
32
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
واقعا واست متاسفم خانم تازه به دوران رسیده آشغال ، تو آبروی خودت که هیچ آبروی زنان ایران رو هم زیر سوال بردی ،اگه راست میگی هنوز هم دیر نیست دست از کارای کثیفت بکش توبه کن
پری
8
36
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
۱۶ سالت بود نیمه شب کجا بودی ک بهت تجاوز شه . حداقل تو راه برگشت از مدرسه ای جایی
خاله الی
7
39
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
متاسفانه تو مملکت ما خانواده کمترین تقصیر رو داره تو تربیت فرزندانشون بیشترین تقصیرا گردن مدرسه و دانشگاهه....
...
15
27
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
کرم از خود درخت
ناشناس
بابا این دیوانه است
حدیث
12
29
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خاک تو سرت؛ چه لزومی داره که گناه جار بزنی به همه بگی؛ خدا لعنت کنه تو رو
ناشناس
4
40
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
اگه تعرض بود وبدت اومده بود دیگه چه لزومی داره باهاش دوسال صحبت میکردی
ناشناس
3
36
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
انقدر بی شعور و بی فرهنگ نباشید
طرز حرف زدن یاد بگیر
ناشناس
اره واقعا اگه تعرض بوده چرا دو سال تلفنی ..حالا چرا جار میزنی .پس اینجا مسله حیا چی میشه ..میگن دوره اخر الزمان همه چی برعکسه
ناشناس
11
19
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
به درک
علی
8
22
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
به درگ حالا چی شد که همه خبردار شدند
Sekena
5
22
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
واقعا نمیدانم چی بگم
چرا همیشه تو زندگی مردم دخالت میکنید
اگه این چرندیات رو ننویسید نمیشه
عفت
5
25
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
این خانم ته نگاهش یه مظلو میتی هست این اداها هم اصلا بهش نمیاد وبرای خودنمایی از این حرفها میزنه مطمئنا دروغ میگه یه جورایی با خود ش لج کرده ومایه سو استفاده دیکران شده من یه جور معصو میت خاص میبینم انشاالله پدرش ببخشدش وبه راه درست هدایت بشه انشاالله‌ تعالی خداوند در توبشو باز گذاشته برای بندگانش

باز آی هر آنچه هستی باژ آی
گر کافروبت پرستی باژ آی

این در گه ما درگه نومیدی نیست صدبار اگر توبه شکستی باز ای
ب ت؟
8
38
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خاک تو سر بی صاب =|
ع همون اول هم ی بی صابی بیش نبودی بی جنبح =|
همون پویان عملی بدردت مخورح =|
ناشناس
11
20
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
اینجور اخبار میزارن اینقدر مردم بشنون که براشون عادی بشه زشتیه گناه از بین بره
Mii
5
26
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
رسانه هاهمش دروغ میگن بخاطراینکه رفته اون طرف آب آخه این چه خبری یه چیزی بگین برامون نون غذاباشه
ناشناس
2
11
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
فکرکنم خودش تعرض کرده
ناشناس
2
13
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
فکرکنم خودش تعرض کرده
Mina
3
5
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
دیگه این خانم شورشو درآورد همش میخاد توچشم‌باشه واقعا امثال مثل ریحانه پارسا برام جذابیتی ندارن مثل دنیا جهانبخت وهمینایی که میخان جلب توجه کنن
گلی
3
19
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خاک تو سرت یعنی برا اینکه تیتر خبر باشی باید هر روز ی داستان داشته باشی
برا خانوادت ی آبرویی بذار
سمیه
2
17
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
ببند دهنتوحرفهات همه دروغ هست
ناشناس
نرو سمیه
نیلوفر
4
10
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
مردها از هر فرصتی استفاده میکنند بعضیهاشونم به دختر وخواهرای خودشونم رحم نمیکنن
صیغه را که قانونی کردن درپشت این قانونها خیلی اتفاقات بدتر ازین ها هم می افته که مگر خدا بدونه واون خانم که مجبورش کردن تن به این کثافت کاریها بده جامعه پراز فساده
مهدی
6
17
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خودش دلش میخاسه داده حالا میگه تعرض
نغمه
5
13
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خدایااین ینی چی
اورینب
1
6
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خدا شفات بده
ممد
2
8
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خوب خوشکلی هم درده سره دارم عزیزم
ناشناس
14
6
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
حیف این خوشکلی که خدابه تو،داده،توکه قدردان نیستی
ناشناس
6
10
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
زندگی شما به ما چ ربطی داره خواهشاً دیگه خبری از این خانم تو سایتتون نزارین ازبس قیافه اش و دیدیم حالمون به هم میخوره اه اه اه
..
2
17
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
بخاطر این اینقدر از این قصه های تجاوز میگن که برای مردم عادی بشه و زشتی گناه از بین بره
ناشناس
3
14
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
نظرمنم بفرستین
ناشناس
1
3
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
یعنی هیچکس نبود☹
ناشناس
1
4
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
دروغ
ناشناس
1
8
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
میگن طرف "حیا رو خورده آبرو رو قی کرده "دقیقا همین آدمه.
ناشناس
2
16
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
واقعاً که
سارا
0
8
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
امیدوارم بعد از گفتن این نقطه تاریکی زندگیت ،راهی بسوی روشنایی و موفقیت به دور از این انتخابات اشتباهات که اخیرا درگیرش هستی (البته از نظر من ) ببری و در عرصه هنر البته بازم نه این هنر موفق باشی
سردار
3
9
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
معلومه خیلی روحت اذیت شده وبرااین تا اون رابطه تلفنی تموم شد رفتی ازدواج سفید با اقای کوشکی.اگر اونموقع پدر و مادر داشتی بعد از اون دخترشون چطور بدون ازدواج میره با کوشکی بعد مثل فلانی میگه خدعه کردم هم خونه بودیم.معلوم خیلی اذیتت کرده و ناراحتی از تعرض..
پدرت باید بره النگو دستش کنه و.....
Mahya
2
14
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
نمی دونم چی بگم ؟؟
اخه ازقدیم گفتن چیزی که ندیدی و شنیدی باور مکن
ناشناس
4
10
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خعااک
ناشناس
0
5
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
فقط باید درس گرفت ...این خانم بخاطر این گفته که مورد ....که دیگران درس بگیرند
ناشناس
4
5
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
این دختر گناه دارد اگر درست بگوید همین اتفاق خیلی آزارش داده تا جای که کارش به امروز و این کارها افتاده خدا کمکش کنه و خانواده‌اش هم باید کمکش کنند چون. سنی ندارد و باید زندگی کند از این منجلاب بیرونش بکشند
ناشناس
5
12
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
این داره دروغ میگه برای اینکه جلب توجه کنه.وگرنه چرا تا حالا حرفی ازش نزده بود.بعدم انگار خیلی هم ناراحت نیس بخاطر تعرضی که برای افتاده همون موقع به جای دوری از طرفی ک بهش تجاوز شده.خودشو بهش نزدیک تر کرده.بعدشم وقتی یکی به ادم تعرض کنه از چشمت میفته.ن اینکه باهاش رابطه داشته باشی.اون خودش خواسته،عاشق طرف بوده.بعدم این کلا ذاتا دختر خوبی نیس،یه فیلم بازی کرد اینقدر خودشو باخت
S
5
6
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
اینا دیگه واسه فالوور جمع کردن و حاشیه سازی و دیده شدن هر چرت و پرتی درست میکنن و میگن ما ایرانی های همیشه بیکار و در صحنه حاضرم آماده ایم اینا ی چیزی بزارن و بنویسن ما هم بشینیم و راجع به بهش فلسفه بافی کنیم بابا پاشید جمع کنید این کاسه کوزتونو به مردم چه که به تو تعرض و تجاوز شده گورتو گم کردی ورداشتی رفتی اون ور بگیر بتمرگ سر جات...
ناشناس
1
8
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
چرا اینقدر این علفهایی هرز را بزرگنمایی می کنین.
ناشناس
2
8
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
اقرار به گناه به مردم از خود گناه بدتر است
حالا یک غلطی کردی بعد سالها چه دردی دوا میکند
اگر توبه کرده بودی خوب بود ولی تو که غرق گناه و هوس بازی شدی و با این گفته ها معلوم میشود یا خود نمایی و افتخار میکنی ویا واقعا روانی هستی
ناشناس
3
10
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
ریحانه خانم دمت گرم خواهرجان هر بلای داخل ایران سرت اوردن بنویس اگه میشناسیش ازش انتقام بگیر...
....
5
6
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
اینارو ول کن ریحانه جان
ترکیه خوش مگیذره
ناشناس
5
5
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
لطفاً همه نظرات بزارین
شیما
0
2
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
حالا واسه خودت مهم نیست هر چیزی از دهنت میاد بخودت میگی بفکر اون پدر و مادر بیچاره ت باش که با این رفتار و حرفا جلو فامیل خجالت میکشن
واقعا جای تاسف داره..
ناشناس
2
7
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
مقصر خود ش بود اگر ریحانه پارسا نمی خواست هیچ وقت چنین اتفاقی نمی افتاد .هر کس مسئول بدبختی خودش است ،بجز تعداد انگشت شمار که زمانه با او این کار را میکند .
الهام
4
6
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
گذشته تلخی داشته خدا به راه درست هدایتش کنه
ناشناس
3
4
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
تا کسی چیزی نخواهد کسی نمی تون بهش نگاه کن یا دست درازی کن خانم ریحانم پارسا پس از قدیم گفتن کرم از خود درخت نه از جای دیگه ی مادر خوب دختر خوب تحویل جامعه میده مادران همیشه نقش اول تو تربیت بچه های خانواده دارند چون پدر همیشه بدنبال نان سفره خانواده است برای نان شب صبح بره تا ۱۲ شب کار کن پس باید دست پدران زحمت کش بوسید که برای نان سفره زندگی بی وقفه از تفریح وهمه چیز می گدرند وتلاش میکنند
شمسلی
3
10
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
ریحانه‌جان‌هرجا‌هستی‌خدا‌پشت‌وپناهت‌خدا‌دشمن‌و‌بدخواهت‌را‌خوار‌وذلیل‌ونابود‌کند
هلیا
4
5
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
چرا نام متجاوز رو پنهان میکنید ..همیشه اون کسی که مورد آزار قرار گرفته پنهان شده .ترسیده وخجالت کشیده ولی شخص متجاوز با خیال راحت به زندگیش ادامه داده .چه بسا به اعمال کثیفش ادامه هم داده باید باید باید متجاوز رو همه ببینن وبشناسن
جان
2
8
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
متاسفانه این اتفاقات در ایران و مخصوصا"عرصه های هنری بسیار زیاد است
ناشناس
1
7
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
به نظر من که برا جلب توجه چنین چیزی گفته وگرنه هیچ لزومی نداره بیاد همچنین چیزی رو بگه
محمد
4
8
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
مجله محترم:حداقل وقت بزار خودت امتحان کن که بشود پاسخ زد یا لایک و دیسلایک کرد همینجوری پر کردی ریختی اینجا حداقل بردارشون نزار والا
حالا چه فرقی میکنه بفهمیم آن شخص کیست همه میدانیم که سینمای ایران فساده اگر سریالی یا فیلمی را دنبال میکنیم فقط بخاطر داستانشه کاری با این عروسک ها نداریم
پس دلیلی نداره آن شخص را مخاطب میکنیم در اینجا
و آن شخص هایی که می آیند اینجا فتوا میدهند از روی حسودیشان هست که میگویند معلوم بود یا از همون اول بی صاحاب بودی
هانا
1
6
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
عقده ای بدبخت خاک تو سرت کنن .برا گرفتن فالوور چه کارایی ک نمیکنه
م ه
3
6
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
ببخشید دیگه
ناشناس
1
1
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
ظاهرا "خودت هم خواستی تجاوز به حساب نمی یاد .
ناشناس
1
3
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
قضاوت کردن بدونه اگهی از زندگی کسی درست نیست من میدونستم ایشون درد و زخمی کهنه داره اسیب دیده
ناشناس
3
3
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
لا اله الله خدا عاقبت همه رو ب خیرکنه
ارزو
0
4
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
سلام خیلی ها مورد تجاوز جنسی قرار می گیرن این روزها شما باید به خانواده ات اطلاع می دادی عزیزم من دوستت دارم خیلی واقعا این که چنین اتفاقی افتاده تقصیر شما نیست یا یکی بگه از اول این‌کاره بودی من می دونم هرکسی کسی را مسخره کنه خدا جواب می ده پس خیلی ها نمی تونن بگن کی خوبه کی بد خیلی ها هستن بد حجاب ولی شرف وانسانیت دارن
فریده
0
3
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
کم قضاوت کنین دختره ۱۶ ساله هیچی سرش نمیشه از منطق تویه اون سن فقط به فکر عشق و عاشقیه اینارو منه مشاور میگم که تو دبیرستان دخترانه کار میکنم و باهاشون سرکار دارم این خانم تویه اون سن یا تحدید شده یا ازترسه ابروش نتونسته حرفی بزنه اون فردم با احساساتش بازی کرده پدر مادرش که جداشدن پس نه پدر بالا سرش بوده نه مادرش بهش حق بدین . چرا انقدر فکرتون راجبه دخترایه ایران خرابه؟ من قبول دارم این خانم اشتباه داشته ولی این از زمانی اینجوری شد که با مهدی کوشکی ازدواج کرد بعدش معلوم نیس چی بینشون گذشت که این دختر قید کشورشو کارشو ابروشو زد یکم به ایناهم فکرکنیم لطفا
Nana
1
7
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
ب هرحال داشتن رابطه تو هر سنی ممکنه رخ بده ولی لزومی نداره اونو جار زد
A
3
3
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
بازم این خانم
ریحانه پارسا با کارهایی که تو این چند مدت انجام داده بدترین الگو واسه جوونای این مملکت شده هر روز یه خبر جدید درباره این خانم
یه روز خرابکاری با پویان و...
یه روز ادعا راجع به پیشگویی
الانم که شاهکار جدیدشون رونمایی شده
رضا
1
2
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
علی برکت اله
زینال
1
1
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
بعضی وقتا یه حس دوس داشتن پیش میاد که نمیشه واقعا ازش گذشت مخصوصا یه دختر شانزده ساله که اگه محبت خانواده در کنارش بود اینجور نمیشد ....من مطمنم همین مشکل باعث شده تا از سر خود بشه خدا کمکش کنه ....امین
یامهدی
1
2
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
ابجی جان،ریحانه خانوم، برگرد ومتصل شو به معبود حقیقیت
مطمئن باش دستت رو میگیره
ما انسانها بیهوده وپوچ خلق نشدیم،خدای تو از افرینش تو هدف داشته،بلند شو هدفت رو پیدا کن
ناشناس
0
5
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
عزیزم لطفا بزار یک روانکاو کمکت کنه برات طلب خیر و آرامش دارم
afshin
0
3
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
کشور دادسرا داره، پزشکی قانونی داره، اگه. واقعا بهش تعرض شده بود باید می‌رفت شکایت میکرد اینکه به آدم ظلمی بشه یا حقشو ضایع کنه یا از کسی ضربه ای بخوره و بعد مثل یه ترسو ازش فرار کنه افتخار نیست یه ننگ واقعیه چه جوری می‌تونه اسم اینو بزاره پذیرش واقعیت!؟. این بیشتر پذیرش خواری و ذلت هست . چه طور این اتفاق زشت باعث شده که به قول خودش و طرفداراش به این جایگاه بزرگ برسه؟!! الان ازین اتفاق مثلاً چه درس عبرتی گرفته؟!!
ناشناس
0
3
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
اشکال نداره حالا تا وقت داری توبه کن و برگرد زندگی کن
علیرضا
0
3
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خاک بر سرهوس بازت کنم کمتر تبلیغات کن به خانوادت رحم کن
اکبر
0
3
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
تهمت نزنید .بعد معلوم میشه این پیام کار کس دیگری بوده .هر کسی ان درود عاقبت کار که کشت .
Haniy
0
2
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خدا لعنتت کنه دروغ میگه بی حیا بازم خبرش میخواد جلب توجه کنه
چراااااهی اون میگه و خبرنگارا پخش میکنن و به هدفش میرسه
پخش نکنیننننن کی پاسخ گویه
ناشناس
1
2
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
چه رسانه زرد و‌پوچی هستید شما
لیلا
0
4
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
بی آبرو با خودت چکار کردی
.....
1
4
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
هرچی بلا سرت اومد حقت بود
ناشناس
1
1
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
بنظر من درج چنین اخباری هیچ ارتباطی به یک خبرگزاری اقتصادی نداره و سطح خبرگزاری را میاره پایین من معمولا اخبار اقتصادی رو از این سایت میخونم بطور اتفاقی نظرم به خبر ریحانه پارسا جلب شد.
ناشناس
1
3
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
اینا همش دیکته شده و هر چی بنویسند ایشان میگه
هادی
1
3
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
کسایی که ما میخایم به عنوان الگو قرار بدیم تمام داغونن
ناشناس
0
2
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خداوند سر راه خیر قرارت بده انشالله
Ali
0
3
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
سلام من نمی دونم با خودتون چه فکری می کنین ولی تو ر و خدا این پیام هایی که میدن زو باور نکنین چه خبره واقعا خود خانم پارسا هم کار بدی کرده که رفته و خانوادشون تنها گذاشته واقعا من خیلی از بازیش خوشم میومد ولی توباید شعن ایرانی و زن و دختر ایرانی رو حفظ می کردی اصلا تو دنیا فالوور حمع کردن مهم نیست مهم خانواده هست و اینکه همیشه میگن هیچ وقت به عقب بر نگرد من شاید هنوز عقلم نرسه چون من یه دختر جوونم ولی اصلا به این محتویات وشایعات توجه نمی کنم
رضا
0
2
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
چی شر میگید الکی، اینا دارن همچین داستاناییرو از خودشون در میارن که معروف شن
پریسا
1
1
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
هیچ کس قضاوت نکنین حتی خانم پارسا رو هیچ کس نمیدونه دلیل کاراش چیه قبل از نظر دادن اول خودتون قضاوت کنین اون بالایی از همه چیز خبر داره
ناشناس
0
2
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
ریحانه جان واقعاااا برای تجاوزتون متاسفم حتمااا ناراحت بودی که اعتراف کردی دیگه تکرار نشه
D،l
0
1
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
لطفا خواهشا از موتوری جنس تهیه نکنید
امیر
2
1
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
اگرشده نام ببریدتاطرف کارهای کثیفشوادامه ندهد امیدوارم سرهیچ انسانی نیاد
ناشناس
0
2
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
ریحانه جون خسته نشدی ازاین همه حاشیه ...والاماکه که خسته شدیم
ناشناس
0
3
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
سلام
ناشناس
0
0
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بیمار روانیه...
ناشناس
1
1
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
منکه حالم ازت بهم میخوره مسخره عقده ای یه فیلم بازی کردی ببین چیاشدخوبه بیشترادامه ندادی
ناشناس
1
2
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
همدیگروقضاوت نکنیم..
سامان
0
2
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
داستان وبرعکس گفته بنده خدا
ناشناس
1
1
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
باریکلا بابا جان دیگه چیکار کردی...
علیرضا
1
1
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
وای این زن بخاطر دیده شدن ب هردری میزنه دروغ جدیدشه که فقط موردتوجه قراربگیره
علیرضا
0
1
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
وای این زن بخاطر دیده شدن ب هردری میزنه دروغ جدیدشه که فقط موردتوجه قراربگیره
اسمعیل
0
1
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
همه کسانی که دور میشن از معنویت سرنوشت مشابه دارن
کامران
0
1
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اینکه نمیشه تجاوز وقتی خودت میگی به خواسته خودت رابطه دوسال طول کشیده ، تجاوز به رابطه ای گفته میشه که بصورت ناخواسته ازطرف مقابل تحمیل بشه و دارای عوارض وحشتناکی هست که تا پایان عمر اثرش از بین نمی ره، شما احتمالا دچار عذاب وجدان شده ای
ناشناس
0
2
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خدا همه رو به راه راست هدایت کنع
نام .مهشاد
0
1
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
ریحانه پارسا تو یه آدم ضعیف که سرشار از عقده و کمبود هستی و واقعا دلم برا خانواده ات می سوزه که الان چقدر از کارای زشت تو با شرمندگی بین مردم زندگی میکنند حیا و عفت زیبا ترین گوهر وجودی هر انسانی هست که متاسفانه ذره ای در وجود شما نیست
جواد
1
1
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
ادم که پرده حیا برداشت دست به هر کار میزنه
ناشناس
1
1
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
واقعا متاسفم برای همچین مادرهایی که چنین دخترهایی تربیت می کنن همه از بی بندوباری مادر است مادری که از ده سالگی لوازم آرایش در اختیار دخترش میگذارد و او را آزاد میگذارد که شب برود منزل دوستش بخوابد والا ما قدیم پدر ومادرمان اجازه نمیداد حتی یکشب منزل خواهرمان بخوابیم حالا آزاد شدن
ناشناس
0
1
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
از کودکی بی حیا بودی الان اومدی لاپوشانی کنی
مریم
0
1
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
ریحانه پارسا یک آشغال به تمام معنی هست حالم ازش بهم میخور ه
ناشناس
2
1
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خدا ستار العیوبه ولی تو گناه را جار زدی
بد کردی
قبح گناه را شکستی
ناشناس
1
1
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
سو استفاده جنسی رو کسانی بکار مبرن که حیا دارن وابرو این عبارات ماله شما نیست
محمد
1
1
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بجای مطرح کردن این لذت های شهوانیت کمی هم حیا کن اخه معروفیت به چه قیمتی روانی
کبری
0
1
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اخه خواهرمن توهرچه بودی خداعیبت پوشاندکاری کردبه جای برسی که خیلی ازدخترها بهت افتخارکنن ولی خودت منجلاب کردی بخودت بیا بروغسل توبه کن انقدرابروت نریز شدی معتادروانی ودراخراینی که این خبرهارومیزاره ازخداش تا پول جمع کنه اخه این حرفهاچیه توخبرها میزاری خاک به گورشریحانه پارسا
حاجیخان
0
2
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
الان این یارو مگه ممنوع تصویر و مصاحبه نیست تو ایران که مدام از اوضاع احوالش خبر میذارین؟؟
ول کنین اینطور افراد رو توروخدا
ناشناس
0
3
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
ما در دنیایی ترسناک زندگی میکنیم. که همه به دنبال لکه در زندگی و پَرده گشایی از زندگی مردم هستن ریحانه یه بازیگر و یک دختر جوان هست و هالا که از کشور رفتع همه به دنبال خراب کردنش هستن
سرباز
1
2
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
چه لزومی داره اینجور خبر ها حتی اگه درست باشه تو صفحه اول بزارین کاش به جای این خبر ها راهکارهایی را معرفی می کردین که از این جور اتفاقات پیشگیری بشه تا خیرش هم به خودتون برسه هم به دیگران فقط این را بگم که تا می تونید به بچه هاتون احترام بزارید وبه اونها محبت کنید
ندا
0
1
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اینگونه اخبار نویسی و رواج اینمدل خبرها اشتباهه. بخودتون بیاین. جامعه رو گناه برداشته چون قباحتش از بین رفته....شرایط زندگی دخترانمون رو واقعا مساعد کنیم حیفن
ناشناس
0
2
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
این اتفاق بخاطر عدم آگاهی ممکنه برای هر کسی اتفاق بیوفته خیلی از این افرادی که دارن ایشون رو سیبل میکنن ومیزنن ممکنه برای خودشون هم اتفاق افتاده باشه پس کسی رو قضاوت نکنید ایشون زندگی شخصیش به خودش ارتباط داره .پس به خانواده وبچه هاتون اطلاع رسانی کنید واین مسائل رو بهشون گوش زد کنید تا آمادگی برای جلوگیری از این کارو داشته باشن .
زهرا
1
1
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
سرتون اگه تو کار خکوتکن باشه و اینقد نظر ندین و فحاشی نکنین نمیگن لال هستین یا حرف زدن بلد نیستین هر بلایی اگه هم سرش اومده خودش دردشو کشیده ب شما چه
1
2
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
این بابا ایرانم که بود روان پریش بود الانم هدف جلب توجه
ناشناس
0
1
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
شما چقدر ساده این فقط اینجوری جلب توجه میکنن فالور جمع کنن از اینیستا پول دربیارن اینیستا بهترین جا واسه پولدار شدنه مردم ساده ما هم دنبالشون میکنن
علی
0
1
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
من کاری به این کارا ندارم ولی کاری بکن که درسته
حسین ازارومیه
0
2
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خواهش میکنم قیافه این زن بدکاره راتوسایت نشان ندهیدمعلوم است خانواده بی بندباری هست خاک توسرت نه ازعابروش میترسه نه حیامیکنه بایدپدرت برات افتخارکنه همچون دختری بزرگ کرده
حمید
2
2
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
دمت گرم هر کاری دوست داری انجام بده از جوانی و زیبایی خودت لذت ببر
امحد
2
0
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
دختر اگه دختر باشد کسی بهش تجاوز نمیکته
ناشناس
1
1
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بابا طرف به کل دیوانه شده. واقعا نیاز به مشاور داره.حالا یادش آمده که بهش تعرض شده.البته باید ایراد به مسوولان صداسیما گرفت که این افراد را در تلویزیون جمع نموده
ناشناس
1
2
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
سلام راستش نظراتتون رو ک خوندم باعث شد از کشورم خجالت بکشم...
حالتون خوبه؟به کل فرهنگ آریایی رو فراموش کردید!
اگر تو اروپا به یه زن تجاوز بشه کلی حمایتش می کنن!
حالا تو ایران طرف میشه بی سر و صاحاب؟
حتی نقص تجاوز هم دخترها هستن؟
تو زمان ساسانیان اگر ب زنی تجاوز می شد 5000 سکه طلا بهش می دادن...اعتراف ب تجاوز بی آبرویی نیست!باید مردم بفهمم دارن کجا زندگی می کنن خیال می کنیم اینجا همه چیز ارومیه ولی اگ درخت ها ذهن باز کنن می فهمیم نیست...
در ضمن مگه میشه کسی اشتابه نکنه؟
بعدشم ندیدم کسی اون پسر رو سرزنش کنه انگار ک اون حقش بوده و خانم پارسا کار بدی کرده...
چشم ها را باید شست جور دیگری باید دید
شیوا
2
0
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
شهر خرم آباد لرستان را دریابید یه کارگاه برای اشتغال جوان ها نداره چه برسه به کارخانه خرم آباد مرکز استانه جز ۸ شهر گردشگری کشوره جوان هایی با تحصیلات دانشگاهی معتاد بی کار سرگردان داره شما برای فرهنگ سازی و اشتغال جوان های این شهر چه کردید؟ شهری بسیار غنی از منابع طبیعی با نیروی کار جوان
دخی
0
0
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
ب تو میگن زن زندگی خخ
فاطی جون
1
0
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اختیارش باخودشه ب کسی چ اخه
بردیا
1
1
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
سلام بقول معروف تو زیباترین باغچه ها رو هم که نگاه کنی کرم پیدا میشه یه طوری به مسئله نگاه نکنید که انگار قتل کرده هر انسانی باشه خطا میکنه همون خود خدا هم گفته که انسان جایز الخطاست اینقدر راحت راجب کسی قضاوت نکنید دست بزارید رو کلاه خودتون باد نبرش لطفا...... اگر هم از خانوم ریحانه پارسا بدتون میاد لطفا خبرهاشو دنبال نکنید.
میثم [○]بی حس£₩€
0
1
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
واقعا یه مشت اسکول بیشتر نیستین.اسکول ها اینجاایرانه و مردمانش بیکار و الاف و همشونم آمادن تا شایعه بدن بیرون . حالااین دفعه اومدن شایعه درباره ریحانه پارسا در آورن . ۱.اگر که ریحانه پارسا همچنین کاری کرده باشه __خل نیس که بیاد برا منو شما تعریف کنه .۲ شما یه درصد احتمال بده که این کار رو کرده باشه به منو شما چه ؟
۳ . لطفا انقد دنبال نابود کردن افراد نباشید .
((حالا دیگه اقلتون هر جور میخواد تصمیم بگیره .میخواین بازم چرتو پرت بگین یا نه برسین به کارتون .))
من یه پسر ۱۵ ساله اهل شیراز هسم این نظر به شخصه خودمه .دیگه خود دانین.
به نام خدا
2
0
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
والا به این نمیگن تجاوز خودت خواستی پس ننداز گردن دیگرون
نرگس
1
0
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
واقعا که آبروی ایران رو بره خاک تو سرت
فرهنگی
0
0
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
هر کاری که در گذشته کردی رو شاید بشه به حساب نوجوونی ونفهمی گذاشت ولی کارهای بی شرمانه ای که الان داری توی ترکیه انجام میدی چی ؟ چطور توجیه شون میکنی؟
ناشناس
0
0
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
حالا خیلی شاهکار کرده ک این خبرو گذاشتین تو سایت افتخارم میکنین
ناشناس
0
0
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خوب آفرین همینجوری کارای خوب دیگتوهم تعریف کن شایدیه نیم نگاهی بهت شد امیدوارباش شایدبیشترموردتوجه قرارگرفتی!...فقط اینوبدون هیچ وقت ارزششونداشت پس ادامه نده هیچ وقت پلای پشت سربه سوی خداخراب نمیشه
ناشناس
0
0
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
الان واضح گفتی زن بدکاره هستی عجب اینقدر هم دروغ نگو به من تجاوز شده
زهرا
1
0
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
امیدوارم خانم پارساروخداوندخودش کمک کنه تابرگرده به کشورش وتشکیل خانواده بده وبه چشم بدخواهانش درزندگی وبچه داری وهمسرداری نمونه یک خانم ایرانی باشندخداوندبزرگ وبخشنده فقط بایدتوبه کندریحانه هنوزم دیرنیست خواهرگلم...
امیرعلی
0
0
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
ان شاء الله توبه کنه و به زندگی عادیش برگرده ، همین.
یکی که زمین خورده رو اینقدر سرزنش نکنید ، براش دعا کنید ،قضاوتش نکنیم
ناشناس
0
0
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
خاک توسرش توایران مگه چی کم داشت مطمئن باشه یه روزی از اب وتاب میفته وکوروپشیمون ک فایده هم نداره از گوگوش وگلشیفته بالاتر نیست ک عقده ای
ناشناس
0
0
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
دوستان عصاب خودتون رو خرد نکونید این دنیا جاش نیست انشالله دنیا بعد وقتی عذابش دادن اون موقع میگه کاش اینکار رو نمی کردم
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار