اقتصاد۲۴ - به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور حفظ سلامتی و رفاه حال مشتریان و به حداقل رساندن تجمع در شعب، برای کسانی که مجبورند خدمات حضوری دریافت کنند، سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد.
بر اساس این گزارش، در این سیستم، مشتریان میتوانند از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد)، برای حضور در شعب نوبت بگیرند و در ساعت مشخصی که به آنها اعلام میشود، جهت انجام امور بانکی خود به شعبه مراجعه کنند.
بیشتر بخوانید: معرفی عضو جدید هیأت مدیره بانک رفاه کارگران
گفتنی است، در این سیستم مشتریان از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۲ را انتخاب و پس از وارد کردن کد شعب، زمان نوبت به صورت پیامک به تلفن همراه آنها ارسال میشود و در صورت نداشتن کد شعبه، تماس مشتریان با کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بانک برقرار و با راهنمایی آن ها، نوبت حضور در شعبه به وی اعلام میشود. ساعت تماس مشتریان با این مرکز ۸ صبح تا ۱۲ ظهر است.