تاریخ انتشار: ۰۰:۰۶ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
اقتصاد۲۴ بررسی می‌کند؛

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال/ اگر وارد دنیای کریپتوکارنسی شده‌اید این گزارش را از دست ندهید

اگر وارد جهان کریپتوکارنسی شده باشید، به بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال نیاز پیدا می‌کنید. در این مطلب علاوه بر معرفی کیف پول های ارز دیجیتال و مزایا و معایب آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

اقتصاد۲۴- شیوا سپهری: محبوبیت رمزارز‌ها به معنای واقعی کلمه در حال افزایش است. حتی طوفان‌های اقتصادی سال‌های اخیر تأثیر قابل‌توجهی بر این صنعت نداشته است و انتظار می‌رود که ارزش بازار ارز‌های دیجیتال تا سال ۲۰۳۰ به ۱۳.۱۷ میلیارد دلار برسد. اگر می‌خواهید وارد این بازار شوید یا قبلاً در تجارت کریپتو فعالیت داشته‌اید، قطعاً به بهترین کیف پول رمزنگاری نیاز دارید. برخلاف راه‌حل‌های دیجیتال معمول، این راه‌حل فناوری اطلاعات منحصراً با ارز‌های دیجیتال و شبکه‌های بلاک چین کار می‌کند و کوین‎‌ها را به صورت محلی ذخیره می‌کند. این در واقع راهی مطمئن برای ذخیره ارز و سرمایه گذاری آن است.

کیف پول‌های ارز دیجیتال از نظر هدف و روش‌های ذخیره ارز دیجیتال متفاوت هستند که در مورد هر یک از آن‌ها به شما خواهیم گفت و به شما کمک می‌کنیم راه حلی واقعا قابل اعتماد را انتخاب کنید که نیاز‌های شما را برآورده کند.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال

رایج‌ترین انواع کیف پول‌های رمزنگاری بالا، کیف پول‌هایی هستند که به نوعی راه حل‌های فناوری اطلاعات هستند و بر روی یک بلاک چین خاص عمل می‌کنند و به شما امکان می‌دهند توکن‌ها را به صورت محلی به شکل رمزگذاری شده یا در یک حساب در سرور‌های بلاک چین ذخیره کنید.

هر کیف پول با تعداد محدودی توکن کار می‌کند. بلاک چین برای کار با شبکه‌های خاص پیکربندی شده است که به شما امکان می‌دهند معاملات ارز‌های دیجیتال، سرمایه گذاری در توکن‌ها و موارد دیگر را انجام دهید.

در این مطلب نگاهی دقیق‌تر به چند نمونه از این ولت‌های ارز دیجیتال خواهیم داشت که عبارتند از:

کیف پول کوین بیس (Coinbase)

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

این کیف پول کاربر پسند از اطلاعات محرمانه محافظت می‌کند و عملکرد‌های متنوعی دارد. این کیف پول از سکه‌های محبوب مانند بیت کوین، لایت کوین، دوج کوین و BNB پشتیبانی می‌کند و با توکن‌های ERC-۲۰ و شبکه‌های سازگار با EVM کار می‌کند.

مزایای کلیدی این ولت شامل پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ هزار دارایی، احراز هویت دو مرحله‌ای و امکان کار با صرافی‌های مختلف ارز‌های دیجیتال، پلتفرم‌های معاملاتی، بازی‌های رمزنگاری و موارد دیگر است.

در مورد اشکالات آن باید به سازگاری ضعیف (فقط پلتفرم‌های موبایل و افزونه‌های کروم) و الگوریتم‌های امنیتی تا حدودی مشکل‌ساز ذاتی همه کیف‌پول‌هایی از این نوع اشاره کرد؛ بنابراین می‌توان بیس کوین را یک کیف پول ارز دیجیتال خوب دانست.

کیف پول دیفای (DeFi)

آماده/////////بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

این کیف پول یکی از بهترین کیف پول‌های بیت کوین است که از ۲۵۰ سکه مختلف مانند BTC، ETH، CRO، ATOM، DOT و LTC پشتیبانی می‌کند و همچنین به شما امکان می‌دهد در پروژه‌های مختلف سرمایه گذاری شرکت کنید و در بیش از ۲۵ ارز دیجیتال سود کسب کنید.


بیشتر بخوانید: همستر کامبت چیست و چرا مشهور شده است؟


مزایای اصلی آن این است که می‌توانید حفاظت چندعاملی، چندین روش رمزگذاری مختلف برای کلید‌ها و پشتیبانی قدرتمند از پلتفرم‌های تجاری و سرمایه‌گذاری ارز‌های دیجیتال کاملاً متفاوت را به آن‌ها اضافه کنید.

این کیف دارای اشکالات قابل توجهی است: مسدود کردن کامل وجوه در صورت از دست دادن کلید خصوصی و عبارت دسترسی و همچنین محدودیت‌های مکان جغرافیایی در مبادله توکن است.

یک کیف پول رمزنگاری شده که به شما امکان می‌دهد مقدار قابل توجهی از ارز‌های دیجیتال و توکن‌ها را ذخیره کنید، با صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی و نیز مستقیماً در بلاک چین از طریق WEB۳ کار کنید.

از جمله مزیت‌های کیف پول دیفای می‌توان به پشتیبانی از محبوب‌ترین توکن‌ها و سکه ها، امکان کسب سود سرمایه گذاری، آستانه ورود پایین و عملکرد در چندین شبکه اشاره کرد. تنها ایراد آن وابستگی به بایننس است.

کیف پول متا ماسک (Meta Mask)

آماده/////////بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

به گزارش اقتصاد۲۴ این کیف پول یکی از بهترین کیف پول‌های دیجیتال برای ارز‌های دیجیتال برای شبکه اتریوم است. اگرچه با اکثر بلاک چین‌های محبوب کار می‌کند، اما از هزاران توکن، پلتفرم، dApps و بازی‌های رمزنگاری پشتیبانی می‌کند. از مزایای آن می‌توان به کار با پلتفرم‌های محبوب NFT، بازی‌ها و dApps، پشتیبانی از چند پلتفرم (سیستم‌های تلفن همراه، مرورگرها) و سهولت یادگیری و استفاده اشاره کرد. تنها عیب آن کارمزد تراکنش‌ها است که در شبکه‌ها یا پلتفرم‌های مختلف می‌تواند درصد قابل‌توجهی از مبلغ را تشکیل دهد.

کیف پول الکتروم (Electrum)

آماده/////////بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

یکی از پیشگامان سیستم کیف پول ارز‌های دیجیتال که منحصراً با بیت کوین کار می‌کند. این دارای تعدادی راه حل منحصر به فرد است که آن را از سایر کیف پول‌های رمزنگاری متمایز می‌کند. از مزایا می‌توان به سرعت اتصال و راه اندازی، الگوریتم‌های امنیتی پیشرفته‌تر نسبت به سایر کیف پول‌ها و سفارشی سازی کارمزد‌ها اشاره کرد که اندازه آن بر سرعت تراکنش تأثیر می‌گذارد. تنها ایرادات آن سن قابل احترام آن (از سال ۲۰۱۱ در بازار)، پشتیبانی محدود و خدمات تقریباً صفر به مشتریان است.

نوع دیگری از کیف پول‌ها هستند که بهتر از مدل‌های بالا عمل می‌کند و این کیف پول‌ها را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. این کیف پول‌ها امن‌تر است. بیایید به چند مثال نگاه کنیم:

کیف پول لجر (Ledger)

آماده/////////بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

این کیف پول شهرت زیادی در بازار کیف پول ارز‌های دیجیتال سخت افزاری دارد. با کمتر از ۱۰۰ دلار، مالک می‌تواند تا ۱۰۰ برنامه را نصب کند و از طریق یک برنامه تخصصی تراکنش‌ها را انجام دهد. مزیت اصلی این کیف پول رمزنگاری پشتیبانی قوی آن از اکثر دارایی‌های رمزنگاری معاصر است. همچنین شایان ذکر است که وجود یک تراشه امنیتی تخصصی که از منابع مالی ذخیره شده در دستگاه محافظت می‌کند، آن را به گزینه بسیار خوبی تبدیل می‎‌کند. تنها معایب آن هزینه و ماهیت منبع بسته نرم افزار است.

کیف پول ترزور (Trezor)

آماده/////////بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

این یکی از برترین کیف پول‌های بیت کوین کیف پول ترزور است که طیف گسترده‌ای از ارز‌های دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و با چندین کیف پول سخت افزاری سازگار است. از مزایای آن می‌توان به وجود مدل‌های کیف پول متعددی اشاره کرد که از نظر ویژگی‌ها و قابلیت‌های سخت افزاری متفاوت هستند و همچنین سطح قدرتمندی از تعامل دارند که استفاده از آن را حتی برای مبتدیان آسان‌تر می‌کند. از معایب آن می‌توان به هزینه این ابزار و تا حدودی قابلیت‌های محدود کار با دستگاه‌های مبتنی بر iOS اشاره کرد.

کیف پول تیتان الیپال (Ellipal Titan)

آماده/////////بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

شاید یکی از امن‌ترین دستگاه‌های قابل حمل برای ذخیره دارایی‌های رمزنگاری شده باشد. این کیف پول هیچ ماژول ارتباطی ندارد و منحصراً از طریق دوربین و اسکنر کد QR کار می‌کند. مزایای این راه حل واضح است. این تنها راه قابل اعتماد برای محافظت از پس انداز ارز‌های دیجیتال است، زیرا حتی پس از از دست دادن ابزار، هیچ کس به جز مالک نمی‌تواند از آن استفاده کند. تنها اشکال، تعداد فرآیند‌های مورد نیاز برای تکمیل یک تراکنش است.

کیف پول کیپ کی (KeepKey)

آماده/////////بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

کیف پول کیپ کی از حدود ۷۲۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند، نسبتاً مقرون به صرفه است و به طور قابل اعتمادی از وجوه از طریق رمزگذاری سخت افزاری منابع مالی در حافظه ابزار محافظت می‌کند. این راه حل همچنین دارای عملکرد قابل توجه و آستانه ورود پایین است، بنابراین اغلب برای تازه واردانی که تازه وارد دنیای تجارت رمزنگاری می‌شوند توصیه می‌شود.

کیف پول سیف پال (SafePal)

آماده/////////بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

این کیف پول بیشتر یک کیف پول ترکیبی است و یک نقطه ضعف و هم مزیت ابزار به طور همزمان است. این کیف پول با حدود ۳۰۰۰۰ ارز رمزنگاری شده کار می‌کند و حداقل هزینه را دارد و به افراد مبتدی نیز اجازه می‌دهد از این کیف پول استفاده کنند. این ابزار را می‌توان به عنوان یک گزینه امن یا برای تجارت مستقیم در پلتفرم‌های تخصصی استفاده کرد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت روز روغن خوراکی + جدول

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع خودرو‌های مزدا ۳، بسترن و کاپرا گروه بهمن امروز

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ لنوو + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

عکس / پورمحمدی گفت که سر قرار می رود

عکس/ قالیباف همه جا با سیسمونی شناخته شد

عکس/ خانواده شهید تندگویان حمایت از قالیباف را تکذیب کرد

عکس/ پاسخ تند مشاور وزیر روحانی به سخنان قاضی زاده هاشمی

عکس / واکنش خبرنگاران به وعده‌های خیالی و توهمی زاکانی و قاضی زا‌ده هاشمی

عکس/ یادآوری به قاضی زاده هاشمی؛ شلیک گاز اشک آور به تجمع جانبازان

عکس/ دروغ دوباره سعید جلیلی درباره صادرات نفت ایران

عکس/ چت جی بی تی هم وعده های زاکانی را خیالی دانست

عکس/ آیا ‌ظریف وزیر خارجه پورمحمدی هم هست؟

عکس/ معاون رئیسی در زمان حمله به سفارت انگلستان

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

خیال خام قالیباف برای بیرون کشیدن دولت از اقتصاد/ واگذاری هر شرکت دولتی یعنی جمع کردن سفره هزاران ذی‌نفع

معرفی یک رژیم غذایی موثر برای مبتلایان به دیابت نوع ۲

عکس/استایل زیبای نعیمه نظام‌دوست در کنسرت بهنام بانی

عکس/تیپ شیک مائده سریال زخم‌کاری در یک مراسم رسمی

عکس/سلفی جواد عزتی و خانم بازیگر در پشت‌صحنه زخم کاری

حساسیت دلار به انتخاب رئیس جمهور آینده بالا رفت/ دولت بعدی نباید با حراج سکه به بازار جهت دهد/ مردم وعده طلایی زاکانی را شوخی می‌دانند

تصویری از زوج بی‌حاشیه سینمای ایران که وایرال شد

فیلم/حضور پزشکیان بر مزار شهید وطن سردار سلیمانی

اینفوگرافی/در آخرین مناظره انتخاباتی چه کسی مورد توجه بود؟

عکس/حمایت نماینده سیلی زن از قالیباف

عکس/این خوش سلیقگی کار کیست؟!

عکس /مهدوی‌کیا مهمان ویژه مراسم فیفا

عکس/توئیت انتخاباتی دختر سردار سلیمانی

محدودیت تازه و خبرساز برای مسافران حج

رئیس موسسه مصباح یزدی: جلیلی گزینه ماست

عکس/کنایه مهاجرانی به اشتباه دوباره قاضی‌زاده

تحریم‌های سفت و سخت و جدید آمریکا علیه ایران

فیلم/ظریف: اجازه نخواهیم داد اقلیت بر اکثریت حکومت کند

عکس/کنایه سنگین محمد فاضلی به نامزد‌های پوششی

عکس / لباس متفاوت قالیباف برای حضور در تبریز!

اکانت منتسب به جلیلی: مصمم ایستاده‌ام / طعنه آذری جهرمی: مگر اکانت فیک هم می‌تواند محکم بایستد؟

مشاور جلیلی: «دکتر» انصراف نخواهد داد

لورکوزن قیمت سردار آزمون را مشخص کرد

عکس /حاشیه مناظره؛ قاضی‌زاده هاشمی یک برنامه اقتصادی خود را خط زد!

جدیدترین خبر درباره افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

عکس/توهین وحید یامین‌پور به پزشکیان

پیش بینی قیمت دلار فردا چهارشنبه ۶ تیر۱۴۰۳

عکس/ یک حامی پزشکیان در جشن غدیر آزادی

عکس/چهره جلیلی در لحظه دریافت عیدی، سوژه شده است

عکس/ قاب معنادار و پُربازتابی که امروز از زاکانی شکار شد

فیلم/پیام سیدمحمدخاتمی درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

عباس عبدی: پزشکیان قویترین تیم سیاست خارجی از جمله ظریف را در اختیار دارد

عکس/بازیگرانی که در فصل جدید پایتخت حذف شدند

عکس/فرزندان مصباح یزدی از سعید جلیلی حمایت کردند؟

پزشکیان: تا اختلافات را حل نکنیم معضلات را نمی‌توانیم برداریم

عکس/ کاندیدای زینب سلیمانی با این توییت لو رفت

فیلم/پورمحمدی: برخی وعده‌هایی که داده شد روی زمین قابل تحقق نیست

مجموعه صحت‌سنجی «خبر فکتیار» سخنان «قاضی‌زاده‌هاشمی» را نادرست و صحبت‌های «آذری‌جهرمی» را تایید کرد

دلار از خط قرمز سیاست‌گذار عبور کرد

روحانی: دولت سیزدهم هنوز به رشد اقتصادی اواخر دولت دوازدهم نرسیده

ممنوعیت فروش طلای دست دوم شامل مردم هم خواهد شد؟

حسن روحانی: در طول ۸ سال شاخص بورس بیش از ۲۰ برابر شد

بیانیه حمایت اقتصاددانان از دکتر مسعود پزشکیان

رضا گلزار هم در شهرت به گرد پای این آقا نمی‌رسد

پزشکیان: آمده‌ام مردم را از تنگنای تحریم برهانم

فیلم / نامزد‌ها جلوی دوربین ژست گرفتند

زاکانی: پزشکیان از افراد گردن‌کلفت دفاع می‌کند

اعتراض داریوش خواننده قبل از انقلاب به یک سریال نمایش خانگی

قالیباف در مناظره آخر درباره فساد چای دبش چه گفت؟