تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱۷۵ نظر

واکنش‌ها به نخستین مصاحبه تلویزیونی مسعود پزشکیان

بهترین حالت مدیریت از سوی یک رئیس‌جمهور استفاده از نظرات کارشناسی است و پزشکیان صادقانه گفت که من متخصص اقتصاد نیستم. پزشکیان بارها بر این مسئله تاکید کرده است که باید از کارشناسان استفاده کرد. چه کسی گفته کار رئیس‏‌جمهور ارائه برنامه اقتصادی است؟ رئیس‌‏جمهور وظیفه‏ کلان‏تری دارد.

شروع بی‌شعـار

اقتصاد۲۴-اولین حضور تلویزیونی دو نفر از کاندیدا‌های جدی انتخابات چهاردهم، دوشنبه ۲۱ خرداد انجام شد. «صف اول» با حضور محمدباقر قالیباف روی آنتن رفت که ضبطی بود. طبق گفته مجری صف اول، این برنامه به مرور سوابق نامزد‌ها می‌پردازد.

اولین گفت‌وگوی ویژه خبری نیز با حضور مسعود پزشکیان انجام شد. پزشکیان در این حضور تلویزیونی در پاسخ به سوالات مجری برنامه، درباره لزوم توجه به نظرات کارشناسی در حوزه‌های مختلف، اصلاح امور، عمل به برنامه‌های تدوین‌شده، نقش مردم در حکمرانی و چند مسئله دیگر به اظهارنظر پرداخت. مصاحبه پزشکیان مورد توجه رسانه‌ها، کاربران فضای مجازی و تحلیلگران قرار گرفت و نکات مثبت و منفی راجع به آن طرح شد.

حمیدرضا جلایی‌پور، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تهران در تحلیل اولین حضور تلویزیونی پزشکیان نوشت: «پزشکیان در اولین گفت‌و‌گوی تلویزیونی در برنامه شبکه خبر به‌صورت مؤثر ظاهر نشد و انتظار این است که در برنامه‌های دیگر تلویزیونی مؤثرتر ظاهر شود، که به نظر می‌رسد اتفاق خواهد افتاد. اما چرا ضعف اولین مصاحبه پزشکیان توسط بعضی تحلیل‌گران بیش از اندازه بزرگ شد؟ با دو توضیح پاسخ می‌دهم: اول اینکه عده‌ای از تحلیل‌گران واقعاً و به‌حق از وضع موجود همه‌جوره ناراحت هستند. آن‌ها برای برون‌رفت از این وضع کاری هم نمی‌توانند بکنند. بعد تلویحاً این ناراضیان دوست دارند بدون اینکه اسم آن را بیاورند، عملاً انتخابات از سوی مردم تحریم شود، تا شاید وضع از شدت خرابی، آن‌گاه تغییر کند (که خیالی که در خاورمیانه لغزنده غیرقابل دفاع است). حتی دوست دارند میزان مشارکت از انتخابات ١۴٠٠ هم پایین‌تر بیاید.

این ناراضیان ناگهان شاهد تایید غیرمنتظره پزشکیان (به‌عنوان یکی از نامزد‌های ریاست‌جمهوری) از سوی شورای نگهبان شدند. تاییدی که انتخابات ١۴٠٣ را رقابتی می‌کند و ممکن است صحنه مبارزه انتخاباتی کمی عوض شود و مشارکت مردم در انتخابات به بالای پنجاه‌وپنج درصد برسد، که این نکته ناراحت‌کننده برای آنان است؛ لذا دیشب که پزشکیان در صداو‌سیما ضعیف ظاهر شد، این تحلیل‌گران ناراضی آن را بزرگش کردند و گفتند فکر نکنید خبری شده است. دوم اینکه اگر کسانی انتظار دارند که پزشکیان با حاکمیت تقابل بکند، روشن است که پزشکیان اهل این کار نیست. چون پزشکیان سی سال است که درباره حساس‌ترین موضوعات کشور مثل رخداد‌های ٨٨ و پاییز ١۴٠١ صریحاً موضع گرفته، ولی حتی یک دفعه احساسی نشده و با حاکمیت تقابل نکرده است.


بیشتر بخوانید: قول افزایش عرضه مسکن؛ کارت قرمز وعده‌های انتخاباتی/ مشکل، عرضه نیست، مشکل پولِ نداشته خرید خانه است


اگرچه پزشکیان دیشب خیلی بهتر می‌توانست حرفش را بزند، ولی در همین مصاحبه این را با صراحت و صداقت نشان داد که قرار نیست اگر رای بیاورد با حاکمیت مقابله کند. راهبردی که قابل دفاع است. چون در شرایط فعلی هر کسی رئیس‌جمهور شود باید بتواند با همکاری حاکمیت و مردمی که رای می‌دهند، مشکلات معیشتی، سیاست خارجی، محیط زیست و بوروکراسی متورم و ناکارآمد را حل کند، نه اینکه بخواهد با تقابل با حاکمیت زمینه انقلابی دیگر را در کشور فراهم کند.»

مرعشی: ارجاع به نظرات کارشناسی درست است

سیدحسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگویی که با جماران داشت، درباره مسائل مطرح‌شده از سوی پزشکیان، گفت: «تخصص آقای پزشکیان اقتصاد نیست. یک سیاستمدار است و حرف روشن او در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، ارجاع به نظرات کارشناس بود که از این جهت به نظر من حرف درستی بود. گفت من قرار نیست به کارشناسان جهت بدهم، کارشناسان قرار است به من جهت بدهند. اگر یک رئیس‌جمهور تسلیم نظرات کارشناسی باشد، کشور در مسیر بهبود قرار می‌گیرد.»

غلامرضاکاشی: خیمه را فرونشاند

محمدجواد غلامرضاکاشی، استاد فلسفه سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی نیز در یادداشتی تلگرامی به تحلیل این مصاحبه تلویزیونی پرداخت: «قطع نظر از آنکه انتخابات این دوره چه نتیجه‌ای داشته باشد، مسعود پزشکیان متولی بازسازی گفتمان اصلاحات شد. گفتمان تازه اصلاحات در اولین برنامه تلویزیونی او ظهور پیدا کرد. مشخصات اصلی این گفتار بازسازی‌شده به شرح زیر است: اصلاحات با زبان پزشکیان از سنخ تداوم است نه آغازی تازه. تداوم براساس برنامه‌های کارشناسی‌شده است و مضمون ایدئولوژیک و آرمان‌گرایانه ندارد. تقریباً هیچ نشانی از تقابل سیاسی در آن مشاهده نمی‌شود. از همین روز نخست، در آشتی با ارکان اصلی نظام است. پزشکیان جایگاهی جز اجرای درست برنامه برای خود قائل نیست.

هیچ کجا از امکان معجزه در اقتصاد و پیشرفت سخن نگفت و هیچ کجا خود را یک مجری معجزه‌گر، قدرتمند و توانا جلوه نداد. عقلانیت بوروکراتیک با هدف مدیریت عقلانی امور عمومی ماحصل کلام او بود. می‌توان از آنچه گفت، یک کلام محوری استخراج کرد و آن هدایت قوه مجریه به سمت یک دستگاه کارآمد است. از اسلام سخن گفت. اما شاید نحو خوانش او از اسلام را بتوان اسلام بوروکراتیک خواند؛ اسلامی که به یک نظم عقلانی بوروکراتیک نیرو می‌بخشد. این مؤلفه‌های گفتمانی چرخش مهمی در گفتار مألوف اصلاح‌طلبان محسوب می‌شود. گفتاری که اصلاح‌طلبان از اوایل دهه هفتاد به صحنه آوردند، یک خیمه قدرتمند هویت‌گرایانه در کنار یا تقابل با خیمه هویتی نظام مستقر بود. سرآغازی دیگر و غایتی متمایز را هدف گرفته بود.

شاید در رفتار و سیاست‌های عملی اهل مسالمت و گفتگو بود، اما در غایات خود انقلابی و مبشر روز و روزگاری دیگر بود. از انباشت احساسات و هیجان و امید فشرده در سطح عمومی تغذیه می‌کرد و مدعی تحقق فردایی به کل متفاوت بود. پزشکیان خیمه هویت‌گرایانه اصلاحات را فرونشاند. این اتفاق درست در زمانی روی نموده است که خیمه هویت‌گرای رقیب بی‌مشتری است...»

الگوی انتخاباتی پزشکیان

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی نیز طی یک یادداشت کوتاه تلگرامی به تحلیل الگوی انتخاباتی پزشکیان و تفاوت آن با الگو‌های مشابه پرداخت. زیدآبادی نوشت: «الگوی انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان به نظرم متفاوت از الگو‌های تجربه‌شده از سوی اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها در انتخابات‌های گذشته است. او به‌خصوص قصد تکرار شیوه حسن روحانی را ندارد. رفتار آقای روحانی نوعی مقابله‌جویی پنهان و آشکار با کانون‌های اصلی قدرت تعبیر و تفسیر می‌شد. ظاهراً آقای پزشکیان آن الگو را شکست‌خورده و ناکارآمد می‌داند و مسیر خود را از طریق جلب اعتماد و همکاری در سطوح مختلف قدرت دنبال می‌کند. این الگو طبعاً ادبیات مخصوص به خود را دارد و از همین رو، افرادِ مشتاقِ بالاگرفتن منازعه سیاسی بین کاندیدای ریاست‌جمهوری و دیگر ارکان نظام را مأیوس می‌کند. در مجموع، به نظر می‌رسد که نه آقای پزشکیان در پی رأی گرفتن از این بخش از شهروندان است و نه چنین شهروندانی با ادبیات مورد استفاده آقای پزشکیان به نفع او پای صندوق رأی حاضر می‌شوند. از این رو، لازم است هر دو طرف انتظار خود را از همدیگر تعدیل کنند و به دام طمع خام نیفتند.»

موسایی: نماینده اصلاحات باشید

عباس موسایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو حزب توسعه ملی در یادداشتی تلگرامی نوشت: «جناب آقای دکتر پزشکیان! گفتمان شما در گفت‌وگوی خبری، نمی‌تواند پادگفتمان ناوضعیت کنونی باشد. علی‌رغم شکل‌گیری موج اولیه، این گفتگو، موج‌شکن بود. خدا نکند جامعه جنبشی اصلاح‌جو، از امید شکل‌گرفته، پشیمان شود. این برای کشور و ملت خطرناک است. ادامه گفتمان دولت مستقر، متولی دارد. شما متولی گفتمان سترگ اصلاحات باشید و صدای جامعه‌ای باشید که به اصلاح از درون روی آورده و به تحول از درون امید پیدا کرده است. حضرتعالی گفتمان بهبودخواهی و تغییر از درون را نمایندگی کنید؛ همان مبنایی که جبهه اصلاحات به‌عنوان جریان حامی‌تان، بر آن اساس شکل گرفته است.»

واکنش‌های مجازی

محمد فاضلی، جامعه‌شناس در پستی نوشت: «آقای پزشکیان شما هم مثل بقیه نامزد‌ها نمی‌توانید الان برنامه دقیق داشته باشید. حزب و تشکیلاتی نبوده که برنامه تدوین کند. رویکرد مهم است. می‌توانید متخصصان ارشد و قدبلندتر از خودتان را به کار بگیرید؟ می‌توانید توافق‌ساز برای تسهیل کار متخصصان باشید؟ می‌توانید جامعه را متحد کنید؟»

محمود صادقی، نماینده پیشین مجلس، در شبکه ایکس نوشت: «طبق برآورد اولیه از نظرات افراد در گروه‌های هوادار اصلاح‌طلبان اولین برنامه زنده تلویزیونی دکتر مسعود پزشکیان پایین‌تر از حد انتظار بود. اگر تنها نامزد اصلاح‌طلبان در برنامه‌های بعدی با همین دست فرمان حرکت کند، توانایی برانگیختن سازمان رأی اصلاح‌طلبان را نخواهد داشت.»

حسن یونسی وکیل دادگستری نوشت: «مهمترین حرف درستی که پزشکیان دیشب گفت این بود که کشور یک برنامه توسعه دارد که من تلاش می‌کنم همین برنامه را با روش‌های مدیریتی کارآمد جلو ببرم. به جای وعده‌های فریبکارانه و رویافروشی.»

حمید رسایی، نماینده مجلس در کانال تلگرام خود نوشت: «شب گذشته اولین برنامه گفت‌وگومحور آقای پزشکیان روی آنتن رفت و مصداق این ضرب‌المثل فارسی شد که «تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد.»

پزشکیان که در فضای مجازی به صورت بادکنکی برای چند ساعت برجسته شده بود، خیلی زود و در اولین گفت‌وگوی ویژه خبری با جملاتی مثل اینکه «از من توقع نداشته باشید برنامه‌ای ارائه بدهم، لابد دولت قبلی برنامه‌ای داشته البته من از اون برنامه هم اطلاع ندارم، ولی همون رو دنبال می‌کنم» همه کسانی که به او دلبسته بودند را ناامید کرد.

برنامه دیشب پزشکیان به اقرار دوستداران، منتقدان و مخالفانش واقعاً ضعیف بود. کلی‌گویی می‌کرد. در حوزه اقتصاد هیچ برنامه‌ای نداشت. حتی به برنامه هفتم توسعه که با حضور خودش در مجلسی که عضوش بوده، تصویب شده بود، تسلط نداشت! به سوالات مجری جواب‌های بی‌ربط می‌داد. برخی آیات قرآن را که بی‌ربط به بحث بود، شاهد مثال می‌آورد! مشخص بود که می‌خواهد با اشاره به برخی آیات و روایات، راهی برای ارتباط با متدینین باز کند.

متاسفانه برخی فعالان مجازی در حال غول‌نمایی پزشکیان هستند و با برجسته‌سازی برخی خطا‌ها و جهت‌گیری‌های غلط وی، او را بیشتر تبلیغ می‌کنند تا نقد!»

سیدمرتضی میر، فعال توئیتری نیز این‌طور به گفت‌وگوی دوشنبه‌شب، واکنش نشان داد: «می‌گویند؛ دکتر پزشکیان در گفت‌وگوی دیشب قوی نبود. حق دارند. گوش آن‌ها با خلاف واقع شنیدن (برنامه‌ی ۷هزار صفحه‌ای)، رویافروشی (۴ میلیون شغل) و وعده‌های نجومی (۴ میلیون مسکن) و... خو کرده‌است. به حرف‌های صادقانه، قابل اجرا و واقع‌بینانه عادت ندارند.»

بابک مجیدی، خبرنگار خبرگزاری ایلنا، این جمله از صحبت‌های پزشکیان را بازنشر کرد: «دانشمندان و متخصصین نباید حرف من را گوش کنند، این من هستم که باید حرف آن‌ها را گوش کنم.»

علی احمدنیا، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب این‌طور نوشت: «اولین گفت‌وگوی پزشکیان را ببینید؛ او می‌توانست شعاری صحبت کند، اما سعی کرد وعده‌ای ندهد و مردم را ساده فرض نکند، او برای مردم بیش از این‌ها ارزش قائل است. به دلیل حضور در مجلس خوب می‌داند عدم اجرای برنامه‌های توسعه گذشته به دلیل مدیران ناکارآمد و صرفاً برنامه در برنامه کردن دولت‌هاست.»

عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد نوشت: «حضور مسعود پزشکیان در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری دیشب نشان داد که فارغ از عدم تسلطش به ادبیات و دانش حکمرانی، کاراکتر او در قالب نمایندگی مجلس فریز شده و اصلاً در تراز ریاست‌جمهوری به‌مثابه شخص اول اجرایی کشور نیست.»

داوری در ادامه این پست، فیلمی از حضور حسن روحانی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری مربوط به انتخابات۱۳۹۲ منتشر کرد. تعدادی از اکانت‌های شناخته‌شده موسوم به سایبری نیز پس از برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، به تخریب پزشکیان پرداختند.

جایگاه رئیس‌جمهور کلان است

عباس عبدی، روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی درباره واکنش‌ها به مسائل مطرح‌شده از سوی پزشکیان در گفت‌وگوی ویژه خبری، به «هم‌میهن» گفت: آقای پزشکیان اصولاً متخصص در اقتصاد نیست. اما تفاوتش با نامزد‌های دیگر این است که عدم تخصص در این حوزه را صادقانه ابراز می‌کند. رفتار درست نیز همین است. نامزد‌های دیگر که در حوزه اقتصاد تخصصی ندارند، نه‌تن‌ها در این امور دخالت می‌کنند بلکه نظرات کارشناسی را نادیده می‌گیرند و وضع کشور را به این نقطه رساندند. بنابراین، پزشکیان بار‌ها بر این مسئله تاکید کرده است که باید از کارشناسان استفاده کرد. چه کسی گفته کار رئیس‌جمهور ارائه برنامه اقتصادی است؟ رئیس‌جمهور وظیفه کلان‌تری دارد که بسیج بهترین نیرو‌های کارشناسی براساس ارزش‌های مورد قبول مردم است؛ برای مثال در حوزه اقتصاد، کارشناسانی که توانایی ایجاد تحول و افزایش تولید را داشته باشند.


بیشتر بخوانید:اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان مشخص شد


او ادامه داد: پیش از این شخصاً به آقای پزشکیان گفتم که شما در حوزه پزشکی متخصص و صاحب‌نظر هستید، اما اگر رئیس‌جمهور شدید حق اظهارنظر در حوزه بهداشت و درمان را ندارید. چون جایگاه رئیس‌جمهور جایگاه کارشناسی نیست. این فساد ذهنی یا تشویق بعضی اطرافیان است که آدم‌هایی بدون آشنایی با حوزه اقتصاد را به دادن وعده‌های اقتصادی وادار می‌کنند؛ وعده‌هایی مثل نصف و تک‌رقمی کردن تورم، ایجاد میزان مشخصی از شغل یا ساخت مسکن. وعده‌هایی که با این شرایط امکان عملی شدن ندارند. این روش، خودفریبی است. مصاحبه آقای پزشکیان را باید از این منظر دید.

عبدی با اشاره به مسئله اجرای برنامه هفتم که در این گفتگو مطرح شده بود، اظهار داشت: درباره خود برنامه پنج‌ساله هم باید نکاتی را مطرح کرد. وقتی به گفته منابع رسمی ۳۰ درصد اجرا شده، یعنی اصراری بر عدم اجرای آن وجود داشته است. درحالی‌که یک برنامه به صورت عادی و بدون انجام کار خاصی باید ۵۰ درصد پیشرفت داشته باشد. وقتی این وضعیت اجرای برنامه است، کسی بر اجرای آن نظارت ندارد و پاسخگو نیستند، این سوال درست نیست که آیا برنامه را اجرا می‌کنید یا نه! ما در وضعیت پیشابرنامه قرار داریم.

مهم‌ترین توانایی رئیس‌جمهور مدیریت است

عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات نیز به خبرنگار «هم‌میهن» گفت: «مبنا و استراتژی آقای پزشکیان به نظر من ایجاد تنش نیست. مسئله‌اش حل مشکلات مردم است و این حل مشکلات با ایجاد تنش، رویارویی و حمله به رقیب شکل نمی‌گیرد. بلکه با اجماع‌سازی امکان‌پذیر است. رئیس‌جمهوری که بتواند اجماع‌سازی کند، می‌تواند در حل بخشی از مشکلات مردم موفق باشد. اظهارات آقای پزشکیان را در این مسیر ارزیابی می‌کنم. معتقدم راهبرد آقای پزشکیان این است که نکات مثبت برنامه‌های پیشین را ادامه دهد و تیمی را به کارگیری کند که امکان اجرای آن را داشته باشند. چراکه ما مصوبات خوبی در کشور داریم، اما مدیران ناکارآمد و نامناسبی داشتیم. فکر می‌کنم مسعود پزشکیان به‌دنبال جایگزینی این تیم برای کارآمد کردن نظام و حاکمیت است. بنابراین، صحبت‌هایش در همین جهت بود حتی اگر باب میل بعضی دوستان نبوده است.»

استاد بازنشسته علوم سیاسی دانشگاه تهران ادامه داد: «آقای پزشکیان متخصص جراحی قلب است، وارد سیاست نیز شده، اما نمی‌تواند ادعا کند که در همه عرصه‌ها صاحب‌نظر است. کمااینکه در دوران جدید، همه کار‌ها تخصصی هستند. توانایی‌ای که یک رئیس‌جمهور باید داشته باشد، توانایی مدیریت کردن متخصصین و استفاده از نظر آن‌هاست. بهترین حالت این مدیریت استفاده از نظرات کارشناسی است و پزشکیان صادقانه گفت که من متخصص اقتصاد نیستم. ادعایی بیش از این، از هیچ‌کس پذیرفته نیست. مگر اینکه آن نامزد یا هر شخص دیگری، خود متخصص اقتصاد بوده و تحصیلاتش در این زمینه باشد. فکر می‌کنم نحوه برخورد صادقانه با مردم و شفاف کردن وضعیت شخصی، خیلی بهتر از آن است که ادعا کنیم می‌توانیم مشکلات را در فلان روز حل کنیم؛ ۶ ماهه نفت را سر سفره مردم می‌آوریم، سالانه مسکن میلیونی می‌سازیم، با یک میلیون تومان شغل ایجاد می‌کنیم و مانند آن. این‌ها مواردی است که در جهت ناسالم ساختن فضای رقابتی انجام می‌شود. در حالی که رقابت سالم زمانی برقرار می‌شود، که دانسته‌های علمی دیگران را به کار بگیریم. فکر می‌کنم آقای پزشکیان در آن برنامه، در ارسال این پیام موفق بودند که ما در هر کاری نیاز به متخصص داریم.»

مدیرکل سیاسی پیشین وزارت کشور، تاکید کرد: «سیاست برای حل منازعه بدون خشونت و پرخاشگری است. پزشکیان در این زمینه موفق بود. آخرین حربه سیاستمدار وقتی که مسیر‌های دیگر بسته شده، حمله به دیگران است. پزشکیان از به کارگیری این حربه خودداری کرد و فکر می‌کنم ارزش جدیدی به فضای سیاسی کشور اضافه شد که می‌تواند منشأ خیر باشد.»

منبع: هم میهن
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱۴
معلم
46
62
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
من به عنوان یک معلم نمره قابل قبولی به پزشکیان می دهم .پزشکیان قبل از هرچیزی صادق است . خودبزرگ بین نیست. در حد ابزاری که در دست داشت حرف میزد . حرکت لاک پشتی را برای اقتصاد پیش بینی کرد . نه حرکت جهشی و انجام نشدنی.
ناشناس
ایران یک آدم توانمند در اقتصاد میخواد که از این بحران در بیاد این آدم که هنوز نیومده داره میگه من بلد نیستم. ... صداقتش به درد کی میخوره؟ دوتا مشاور آورده که اگر قراره از اینا استفاده کنه وای به حال مملکت. من چهارتا بز دستشون نمی‌دم چون همونم نمیتونن بشمرن
تشنه وطن
پزشکیان تنها نامزدیه که بدون پرده وترس صحبت میکنه و مثل یه عده انشا نمیخونه کیشیدی کیشی یاشیاسان وانشالله اینبار ریس جمهور ما مزشکیان بشه وبقیه ببین که حرف زبونش باعملش یکیه????
حسین
منم بعنوان یک معلم برای شمامتاسفم
که همیشه گول این افراد رو می خورید
اینا فقط حرف میزنن
فقط حرف
یزدان
پزشکیان متعادله ولی قبول کنید بدون برنامه بود و نبود اطلاع کلی از راهکارها. بیشتر از تجربه و تخصص پزشکی خود مایه می‌گذارد اگر همه کارها را به کارشناس واگذار کنند که فرقی نمیکند رییس جمهور کی باشه من باشم و تو باشی فرق نمیکنه چون فقط نظاره گر تصمیم کارشناسان میشه، اگر رییسی جمهور مدیره آیا پزشکیان طعم فقر و بی امکاناتی را چشیده ؟ آیا اخلاق سرزدن و بازرسی از مناطق کم برخوردار را داره آیا توانایی همکاری با سپاه و حوزه و انقلابیون را داره؟ بعید بنظر میرسه با لحنی که شب گذشته جواب کلی گویی و مغالطه کارشناسان را داد ، این توانایی ها را داشته باشه، بیشتر در قواره یک وزیر یا نماینده مجلس می‌تواند ایفای نقش کند
پروانه
یه جمع و تفریق ساده رو نتونست انجام بده اونوقت بیاد رئیس ۸۵ میلیون نفر بشه
بشین بابا بذار نفس بکشیم
دوره ی شما .... تموم شده مردم دیگه گول شماها رو نمی‌خوان
برید پی کارتون
اقتصاد ۲۴ جرات داری نظر منو بذار
اگه حقوقت از رئیس صهیونیستی قطع نمیشه
این نظرات از اکانت های فیلم بذار در کوزه آبشو بخور
ناشناس
پزشکیان عالی ❤️
ناشناس
واقعا مردم تبریز چطور ایشون و نماینده کرده اند این سالها باعث تعجب منه تبریزی‌ها را خیلی متدین میدانم چطور طرز فکر ایشون رو نشناخته اند حتی از پزشکی هم بی تجربه است اقتصاد بماند که خودش میگه چیزی نمیدونه تیز هوشی شرط اول یک مرد است این اندازه را هم کم داره اگر کاندید مجلس بشه بعید میدونم دیگه رای بیاره در تبریز
ناشناس
مرد عمل مردمی از جنس مردم صادق صادقانه شفافیت عدالت حامی فقرا مستعضفان معلولان قشر ضعیف محرومان دکتر پزشکیان ...همه یکسان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهیم کرد به کوری چشم دشمنان وطنم پاره تنم.....ایران سرای من است ... مرگ بر اسرائیل کودک کش شعار اصلی ماست تا ابد ...با پزشکیان نجات ایران برای ایران پزشکیان بلد نیست وعده دروغین بدهد همه وعده‌های انتخاباتی دکتر پزشکیان عملیاتی شده میدانیم پزشکیان مرد عمل کفت منو بزرگ نکنید منم مثل همه مردم یکسان هستم راه خدا و پیامبر اسلام حضرت علی علیه السلام پیش خواهند گرفت برای ایرانمان همه در انتخابات شرکت خواهیم کرد دشمن شاد کن نباشیم انشالله
ناشناس
107
126
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان تو زرد در آمد
پرویز
درودبرپزشکیان ، مردعمل باتقوی و لایق
حمید
خدا رو شکر که کسی آمده از مشکلات اکثریت مردم صحبت می‌کند دنبال شو بازی نیست
عمار
پزشکیان حسن روحانی دیگر است...
عزیزان با کلامات بازی نکنن و عوام فریبی نکنن.
این آقا دو کلمه حرف از خودش نداره بزنه چجوری میخواد مملکت اداره کنه،
به کسی رای بدین که بعدش شرمنده خودتون و ی ملت نباشین... رای شما حق الناسه
بندانی
115
79
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان هرچی گفت روشن . واضح و از مغز خودش گفت برخلاف دیگران که دیکته ی دیگران را اورده و خواندند
ناشناس
کاملا بهش دیکته شده که دولت رییسی رو بزن بقیه رو بکش بالا دوباره با دقت ببین شاید متوجه شدی
ناشناس
همه راسپردبه کارشناس این .... هیچی حالیش نیست
ناشناس
اجیر شده ها پول خرج میکنندپزشکیان را وارد نشون بدهند زهی خیال باطل عزیزان کم حجاب ما مشکل تایید پزشکیان را نمی خواهند برای رای جمع کردن خودت وحامیان بی حجابها نشون نده دیدی که اکثرشون برای راه رئیسی شرکت کردن وگریه کردن
ناشناس
75
136
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
فقط پزشکیان . دیگه دزد و گردنکش نمیخوایم . اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
گیج دوست داری؟
ناشناس
خوب گفت باید یه تعداد کارشناس باید بیاد و جامعه را اداره کند
فقط یه سوال پس نقش رئیس جمهور چیه
اگر قرار باشد همه کارها و نظرات مال این و اون باش خب منم میتونم رئیس جمهور باشم
صد البته تازه میخوای بگردی دنبال کارشناس و درست کردن تیم .....
دکتر جیلی این کار خیلی پیشتر انجام داده
با انواع کارشناس ها تیم های مختلف درست کرده و جلسات متعدد داشته
من رای به دکتر پاکدست ،بی جیره و مواجب خواه ،مردمی و دلسوز واقعی سعید جلیلی خواهم داد
فقط التماس تفکر
ناشناس
اینکه با رهبری و حاکمیت تقابل نخواهم داشت درسته, اما پزشکیان حتما ریس جمهور خوبی می شود،البته ما چون پیشرفت از گذشته ها ندیدیم رای نخواهیم داد اگر اوضاع خوب شد دور بعد اگر زنده بودیم منتخب را رای می دیم.
ب م
کاره اصلاح‌طلبان عوام فریبی هست
الف
اون هنر فیلمبرداری بوده که کدام سوژه رو پردازش کند
Farzad
دقت نکردی به مناظرات ، زاکانی به پزشکیان گفت افراد تحت تعقیب در ستادهای شما هستند و مسئولیت دارند اونوقت دم از پاکدستی حزب اینها میزنی
ناشناس
75
119
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
آقا بگذارید یک واقعیت را بپذیریم.مردم ما همه در مورد تجویز انواع قرص و دارو خود را متخصص می‌دانند. کافی است سرما بخوری تا همه انواع دارو را به شما معرفی کنند. گاهی اوقات هم اگر از تجویزشان استفاده کنی موقتا بهبود هم‌پیدا میکنی. ولی اگر یک جستجوی ساده در اینترنت در مورد عوارض آن دارو انجام بدهی متوجه میشی که دست به چه کار خطرناکی زده ای
این موضوع در مورد ساختمان سازی، اقتصاد و.. صادق است.
دکتر پزشکیان اما چون خودش یک فوق تخصص جراحی قلب است می‌داند تخصص یعنی چه. پا توی کفش اقتصاد دانان نمی‌کند. می‌گوید من باید به حرفشان گوش دهم نه آنها به من
می‌داند برنامه ریزی یعنی چه می گوید من باید به اجرای برنامه ها بپردازم نه اینکه مجددا برنامه بنویسم
برنامه را هم برنامه مصوب بر زمین مانده و هدفمند معرفی می‌کند. یعنی آنچه که همه مراحل قانونی از تصویب در مجلس و شورای نگهبان و ... نهایتا تصویب رهبری گذرانده می‌داند. جایی که می گوید ابلاغ شده توسط رهبری منظورش دقیقا طی مراحل قانونی سند چشم انداز است.
ناشناس
دکتر پزشکیان خودش خوبست
اما از حزبی است که مملکت را نابود کرده و میکند بازم زنگنه.بازم نعمتی بازم جهانگیری بازم روحانی بازم آخوندی و....
شخص مهمه اما گرو وحزب هم مهم
پس رای من فقط دکتر جلیلی
البته امیدوارم اگر رئیس جمهور شد از افراد خوب و با سوادی مثل دکتر پزشکیان در کابینه خود استفاده کند و این واقعا آرزوی من است برای دولت
مدعی العموم
باسلام وعرض ادب خدمت مردم ایران :ما حدود۴۶سال است که به خودمان هم دروغ میگوییم ، دراین کشور وقتی داخل اتوبوس وتاکسی ومترو میروی مردم به تمام ارکان جهان هستی بخاطر اوضاع اقتصادی ومسائل اجتماعی وسیاسی وفرهنگی جامعه فحش وناسزامیگویند ، اما همینکه به دوربین خبرنگارهای صدا وسیما میرسند ، بجای اینکه مشکلات رابیان کنند .همگی به افراد انقلابی دوآتیشه وکاسه های داغتر از آش تبدیل میشوند ومسئولان کشورهمه امامزاده واوضاع مملکت را بسیار شگفت انگیز وپیشرفته بیان میکنند ،آنچنان که آمریکا واروپا انگشت به دهان میشوند .به نظربنده تااین اوضاع به همین روال باشه وادامه پیداکنه، دنبال تغییر ومعجزه نباشید.وهیچکس کاری ازدستش برنمی آید. بدبختانه این ملت به بیماری بسیار بد ولاعلاجی دچارشده اند ،که حتی به خودشان هم دروغ میگویند،علت اینهمه بدبختی دراین کشور خودِمردم هستند ، نه دیگران . ای کاش این بیماری کرونا یک مدت طولانی ترمیشد که تمام دروغگوها وشارلاتانهای سیاسی ، دزدها وگرانفروشها واصحاب کذب وسیاهنمایی درمملکت رانابود میکرد،تاجامعه ازآلودگی فساد پاک میشد. مااحتیاج به صداقت داریم .برادرمن ،
بصیرت
64
88
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
اولین قدم یک رئیسجمهورهماهنگی باتیم خودش دررابطه بااهدافیکه میتونه درپیشرفت کشورراهگشاباشد،دولت قبلی دررابطه بابورس رای ۵۰میلیون کدبورسی روگرفت درصورتیکه درعملکرد،باسناریوفرودآرام،نشن دادازاول تصمیمی جهت برگشت پول مالباختگان نداشته،حالا بااین وجهه شخصیتی،به چه کسی یاچه حرفی میتوان اعتمادداشت
احمدی
دوست عزیزی که گفته ۴تا بز دست پزشکیان نمیدم بگو بدبخت اگر دشت قالیباف بدی باید بری ترکیه دنبالشون بگردی.
بصیرت
9
36
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
اگرچنانچه خواست خداوند به ریاستجمهوری شمارقم خوردآقای پزشکیان،خواهشمندم،تیم اقتصادی راازافرادیکه فقط جهت سفته بازی ودلالی وبدست آوردن ثروت نامشروع بادستکاری وسوق دادن بازارباتلاطم بی ثباتی انتخاب نکنید،که باعث لعن ابدی خواهیدشد
فریدون
25
69
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
تاجایی که فکرمیکنم هرچه خواستم خودم راراضی کنم دیدم پزشکیان درحدوقواره ریاست‌جمهوری نیست ایشان برای طبابت بهتراست سنش هم بالای 70است بیشترین استراحت نیازدارد چون رییس‌جمهور باید برای خدمت همه وقتش را بگذاردکه ازتوان ایشان خارج است
ناشناس
آها ، نیست بقیه سیاست مدارای کشور ۳۰ ساله هستن و اول صبح ورزش می کنند و بعد می رن سر کار
ناشناس
به نظرت دکتری که چندین ساعت تو اتاق عمل روی پا هست سنش بالاست ؟
راضی
فکر کنم به نظر شما یک فوق تخصص قلب که سیاستمدار هم هست بدرد نمیخوره ولی یه بیسواد که سیاست هم نداره و خرید منزلش رو هم از ترکیه انجام میده بدرد ریاست جمهوری میخوره
ایرانی از همه چیز رانده شده
سر به تن هیچکدومتون نباشه وقتی من جون میکنم همیشه شرمنده ام چقدر رای دادم که تغییری تو زندگیم ببینم هیچ فقط تغییر تو زندگی شماست که به جایی میرسین لعنت به ای عمر که یکبار بود با جنگ تحریم فلاکت رفت ففط از خدا میخوام که شما هم یکبار شرمنده بشین ارزو موند به دلم یکبار منم حسابم یک میلیون باشه یکبار بچم گفت پول سرم بالا بگیرم خدا خدا پس کو خداییت
هموطن
با نظر شما کاملا موافقم .
ببژن پارسا
قطعاً ایشان توان طبابت را هم ندارند و احتمالأ شش ماه دیگر اگر ایشان رای بیاورند دوباره انتخابات ریاست جمهوری خواهیم داشت
بصیرت
72
91
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان مثل گذشتگان میگویدمن اقتصاددان نیستم،ولی ازکارشناسان اقتصاداستفاده میکنم،آقای پزشکیان بدتری عملکرداین است که معاون اولتان یاهرکس منفعت طلب اشخاصی درتیم اقتصادی پیشنهادواستفاده شودکه هدفشان فقط سفته بازی ودلالی وبدست جمع آوری پول باشدوتنهاچیزیکه برایشان اهمیت نداشته باشد،مردم وکشورباشد
زاپاتا
هموطن خوبم , اصل اول مدیریت حفظ روحیه ی افراد و انجام کار به دست آنهاست .رئیس جمهور که بیل نمیزنه کهولت سن مانع بشه هر چند از خطه ی مردپرور نقده درآذزبایجان است?لذا میتواند با تجمیع نخلستانها و باغهای پسته وگردو و زعفران و نیشکر ,شالیزارها جایگزینی محصولات طلایی به جای هندوانه با مکانیزه کردن کاشت و داشت و برداشت با نگاه زیر چشمی به واردات یا ساخت تراکتور و کمباین و تیلربا تقویت مهندسین کشاورزی , تغذیه ی ارزان و نیروبخشی واسه هموطناش فراهم کنه...ضمناََ کردها نه مفسد دارن نه گدا نه وطن فروش و نه نفوذی و او میداند که کفن جیب ندارد و خوب میدانیم که قاسم سلیمانی و میرزا تقی خان یک تنه چه کارها کردند هر چند آخرش را هم خونده بودن⚘?
فتا
22
61
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
دورد بر پرو فسور پزشکیان درست فرمودند پرو فسور پزشکیان یک فرد باسواد و تحصیل کرده دانشگاهی است مدارج تحصیلی را از پایه شروع تا پروفسوری ایشان یک پزشک هستند و یک مهین پرست و وطن دوست
ناشناس
هرچه در مورد عزیز دل دکتر پزشکیان گفت کم بود و پاکدستی و....را باید اضافه کرد شخصا به ایشان ارادت دارم .اما با توجه به حزبش اصلا مناسب رئیس جمهوری نیست و مناسب وزارت است
رای من تا الان صد در صد جلیلی .اما بازهم بررسی میکنم
ناشناس
تحصیل کرده بودن از نظر شما خود فروختگی در مقابل آمریکاست در مقابل جهان خواراست،اینکه ایشون گفتن قراره ظریف امور خارجه بشه خوبه؟؟؟کم رمان روحانی .... زدن به مملکت خار شدیم ،در زمان کدوم ریاست جمهوری تا حالا تونستیم اسرائیل و بزنیم ،اما در زمان شهید رئیسی مثل شیر وایستاد
کورید یا خودتون رو به کوری میزنید شماها مسئولید اگه با انتخاب غلط تون سفره مردم رو کوچیک کنید سر پل سراط یقه تک تکتون رو میگیریم
ناشناس
59
75
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
کارشناس محترم! تجربه نشان داده است که میزان مشارکت مردم در انتخابات، اصلاً برای حکومت اهمیت نداره و اگر اهمیت داشت به اصلاح وضع موجود می پرداختند. مردم دیگه می دونن که اگر تقی رئیس‌جمهور بشه یا نقی، فرقی به حالشون نمی کنه. مردم در اثر تجربه، خیلی چیزا رو درک می کنند.
علی
آخه جلیلی چی داره که بیاد رئیس جمهمور بشه؟
در جریان مذاکرات پنج بعلاوه یک محض رضای خدا حتی نتونست یه قد به عقب برداره چه برسه به جلو
یه ادم کاملا خنثی و مطیع
فک کنم درخت بذاریم جاش بهتره تا جلیلی
ناشناس
32
75
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
مثل باران باش کویر کوه دشت جنگل دریا براش یکیس
محمود
21
19
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
بیا وجان مادرت ازخرشیطون پیاده شو وخاطرات ۸سال روحانی وجهانگیری وبرادراشون رابراتون تکرارنکن. خب وقتی خودت هم مطمئنی که مرداین میدان نیستی،پس دردت چیه که میخای در مردم رابیشترکنی، بروهمون مطبت آدرس هم بده کسی مشکل داشت میادخدمتت.
ممنون
مسعود
73
78
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
مسعود پزشکیان یک ریا کار است به درد ریاست جمهوری ایران نمی خورد رای دادن به پزشکیان خیانت است به ایران وملت ایران پزشکیان هیچ کاری به غیر دورغ گفتن نمی تواند انجام دهد به معنی واقعی کلمه اصلاح طلبان مهره سوخته هستن نباید ملت یک بار دیگر گول اصلاح طلب ها را بخورند که به غیر ریا کاری توی کشور هیچ کاری نکردن سردسته اصلاح طلبان هاشمی رفسنجانی بود که هم به ایران خیانت کرده هم به مردم منطقه بیشترین کارهای که کرده همیشه به نفع آمریکا بوده چه در آزادی گروگان های داخل ایران چه گروگان های که دست حزب الله لبنان بوده
بهزاد زارع
دوستان من به آقای پزشکیان رای نمی دهم ولی لازمه اخلاق انتخاباتی رو رعایت کنیم کسی که توسط شورای محترم نگهبان تایید شده پس فاکتورهای ریاست جمهوری رو داره.
توهین نکنیم و حرف هایی نزنیم که گناه باشه برای جلب نطر دیگران نه بیخود از کسی تعریف کنیم و نه بیخود کسی رو تخریب
ما همه بچه مسلمونیم
عدل و انصاف رو ملاک قرار دهیم
ناشناس
تا هاشمی زنده بود هیچ مشکلی رو حس نکردیم.از وقتی بدست امسال قالیباف و جلیلی افتاد کمر ملت شکست. دگه حناتون رنگی نداره. هزار رحمت به اصلاح‌طلبان
صادق اسداالهی
75
64
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
هیچ کس نمیخاهد با نظام در بیفته اما افرادی هستند به بهانه‌های تقدسی و اسلام جوانان وا را از کشور می‌رانند در صدا سیما مهمان دعوت می‌کنند می‌گوید هر کی دوست ندارد برود با این افراد کار کردن مانند پذیرش افکار آنهاست که مردم از آنها دورند
ناشناس
19
36
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
فقط پزشکیان
ناشناس
68
72
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
دکتر پزشکیان بهترین گزینه می باشد ، من از وضعیت معیشتی حال بسیار ناراحت هستم و به نشانه اعتراض یا به عبارتی کاری که از دستم می آمد در انتخابات مجلس شرکت نکردم ، ولی به آقای پزشکیان رای خواهم داد
ناشناس
وضعیت معیشت مربوط به ۳۲سال حکومت هم حزبیهای پزشکیان است .که آخری یعنی روحانی گل سر سبد همه در خرابکاری بود.آزموده را آزمودن خطاست
شخص پزشکیان را دوست دارم .اما از حزبش متنفر.
چون ملت را بدبخت کردن افرادی مثل روحانی،جهانگیری،نعمتزاده،زنگنه آخوندی همتی
نتیجه رای به اینها یعنی
دلار ده برابری.مسکن ده برابری وبدبختی.
چون از جنس خودمی همه را احساس کردی
پس تا الان با اختلاف زیاد فقط جلیلی
من به اصول گرا و اصلاح طلب کار ندارم همانطور که در لیست اصول گرای مشهورتر داریم
فقط جلیلی که هنوز مثل مردم عادی زندگی میکند در صورتی که هم استد دانشگاه است .و هم صاحب قدرت و همسرش هم پزشک ولی شاید کسی مسخره کند ولی هنوز تیبا سوار است و درد را میفهمد نه مثل قبلی تشک مخصوص.غذای مخصوص .استخر مخصوص و مردم کشک
ناشناس
این که از وضعیت راضی نیستید می‌خوابد اختیار کشور را بدید دست کسی که هیچ برنامه ای نداره؟ هر چی هم میپرسن میگه میگم کارشناسان انجام بدن! کارشناسی هم که کنارش اومدن هم که از مریخ اومدن کلا در جریان نیستن...
سعید
به خدا قسم انتخاب پزشکیان یعنی انتخاب دولت سوم حسن روحانی خواهشاً تفکر کنید الان همه وزرای دولت روحانی که هشت سال مردم را بدبخت کردند دارن از پزشکیان حمایت می‌کنند این یعنی چی یعنی دوبار اینا میان سر کار بخدا فرق میکند رییس‌جمهوری که صبح جمعه بانیش خند به مردم بگه منم الان فهمیدن بنزین گرون شد با رییس جمهوری که همش در سفر به مناطق محروم برای حل مشکلات مردم باشد تا در این راه شهید شود و پزشکیان یعنی کابینه سوم روحانی
ناشناس
55
59
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
اگر از اصلاح طلبان کمک بگیرد وای به حال مردم ! ولی نصف از اصلاح طلبان و نصف از اصول گرایان و چندتایی هم از مستقل ها در کابینه اش باشد عالی می شود
مبینا
اره چون پولاشون رو نمیشه چون اهل ریا و تزویرن با این حرفاتون مملکتو چندسال نابود کردین روحانی چه مشکلی داشت مردم رو علیه ش تحریک کردین از سفارت عربستان بالا رفتین بعد تو دولت جدید رابط6 دوستی برقرار کردین جلیلی ریس جمهور بشه ینی فقر مطلق حتی این ادم نمیتونه وزیر بشه چه برسه به ریاست جمهور دولت روحاانی نه اونقدر فقیر بودیم که نشه گوشت و مرغ خرید نه اونقد بدبخت که نشه ماشین و خونه خرید ولی دولت جدید همه چیزو تجربه کردیم روحانی تلاششو کرد یه عده زمینش زدن وقتی یه گروهی تو مملکت عنقد زور و قدرت دارن پس ایران چیزی به اسم ریاست جمهور نداره در حقیقت نخست وزیریه چرا که نمیتونه جلوی احزابی که از جای دیگه ساپورت میشن مقاومت کنه
ناشناس
در زمان خاتمی طلا گرمی ۸هزار تومن و زمین مسکونی در شهر قواره ای ۲۰۰هزار تومن بود و معلمان که اکثریت با دوچرخه یا پیاده به مدرسه می رفتند در زمان خاتمی خانه دار و ماشین سوار شدند و اکنون حقوق معلم مخارج ۱۰ روز را نمی دهد خدا را در نظر بگیرید و وارونه جلوه ندهید حق گو و حقیقت طلب باشید دو روز عمر ارزش تهمت زدن و باند بازی ندارد و با چشم بسته غیب نگویید فقط متخصصان متعهد از هر جناحی جمع شوند و فارغ از هم حزبی بودن برای اعتلای ایران بزرگ چاره جویی کنند افراد خیر خواه و توانا با بینش جهان بینی وسیع و با تجربه و شجاع انتخاب کنید هرچند با تفکرات فردي شما کاملا زاویه دار باشد
samol
شعورت هو در حد جلیلیه
علی
داداش انگار از نرخ دلار تو دلت آقای رئیسی بی خبری ها
ایثار، شهادت
24
51
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
باسلام،اگرجناب پزشکیان گفته من متخصص اقتصادنیستم این ازصداقت وعمل بگفته ها وتعهداتش هست ومسلماهرکس همه چیزرانمیداندو وزیرومشاورمتخصص انتخاب کرده ونظارت میکند دمشگرم که یکنفرپیداشد راستگوباشد وکذب نگوید
ناشناس
فقط سوال ایجاست که وقتی بلد نیست چرا میخواد در حق مردم جفا کنه و اختیار کشور رو به دست بگیره؟ الان مشکل کشور اقتصاده . ما یکی رو میخواستم که اقتصاد بدونه از کارشناس هم استفاده کنه برای تسریع و تقویت توانمندیش. اون مشاورانش هم که فرق ریال و دلار رو تشخیص نمیدن... یکم بیشتر تحقیق کنید
پروانه
متخصص اقتصاد نیست ولی قطعاد کلاس اولو رفته اما نتونست یه جمع و تفریق ساده رو انجام بده
بره پی کارش بابا
ناشناس
41
68
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
بهترین گزینه درمیان ۶ نامزد ریاست جمهوری پزشکیان وبعد هم مصطفی پورمحمدی است.
بقیه را ولش ..
وسلام
نور
فقط جلیلی والسلام
رضا
67
63
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
رای بی رای
ناشناس
عقل بی عقل...
ناشناس
کسی که در اس کاربدردنمی خوره چون جیبش پرومردم رادرک نمی کنه
ناشناس
49
27
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
به صفا و صداقت این مرد رشک می برم!!
خیراله سلیمی
43
37
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
سلام رئیس جمهوری مردمی باشد.
زاپاتا
عزیز هموطن عبارت "به پزشکیان رشگ می برم که معنی غبطه میخورم یا کاش مثل ایشون بودم " را مثل من با کلمه ی ( شک میبرم )اشتباه میکنن و منفی میزنن
ایرانی
11
33
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
دیروز در منطقه ما آقای بخشدار به همراه شورا جلسه گذاشته‌اند که چون دولت بودجه ندارد ما باید خودمان برای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری پول تهیه کنیم و مغازه داران و مردم را مجبور به پرداخت پول بکنیم و اگر قبول نکردند تهدید به جریمه و سایر مجازات شوند .به این آقای بخشدار زرنگ بگویید سر جایش بنشیند و به جای زور گویی به مردم خدمت کند
ناشناس
15
61
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
تنها نفری که از بین این نامزدهای انتخاباتی تا به حال خلاف وعده نکرده و به ملت دروغ نگفته و به شعور مردم توهین نکرده همین آقای دکتر پزشکیان هستند.ولی آن چند نفر دیگر که در نظام خیلی هم مطرح هستند با بعضی از کارهایشان به شعور و فهم این ملت صبور و فهیم چندین و چند بار توهین کرده‌اند.فرد عاقل فقط یک بار از یک سوراخ گزیده می شود.لطفا ب آقای پزشکیان این امکان را بدهید تا خودش را به ملت ثابت کند.ان چند نفر واقعا امتحانات خود را خوب پس نداده اند
سجاد
58
70
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
حالا نوبت به آقایان اصلاح طلب شد تخصص و تحصیل برای ریاست جمهوری نیاز نیست و گفتی ندارم اسمش صداقت شده... یادمان هست به رئیسی چه وصله هایی و تهمت هایی زدید.
ناشناس
همان طور که شما به پزشکیان بیده خدا تهمت می زنید که هنوز روی کار نرفته
۳ سال است پدر مردم دراومده مرغ کیلویی ۹ تومن شد ۱۰۰
تخم مرغ کیلویی ۷ تومن شد ۶۰
برنج کیلویی ۱۱ تومن شد ۱۰۰
و.....
تازه من فقط اقلام دم دستی رو اسم بردم
تابستان و زمستان میاد و میره دریغ از یک میوه نوبرانه برای بچم بگیرم
این حرفهاتون خجالت داره
از وضع پوشش مردان و زنان که تو این ۳ سال رقم خورد که دیگه نگم شهر رو به گند کشیدند
مطمئنم که پیامم چاپ نمیشه ولی حداقل سبک میشم
محسن
6
13
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
خودت هم میدونی مشارکت بیست درصد هم نبوده در ۱۴۰۰ و الانم بی بالای بیست درصد نمیره،، پس سعی نکنید با مقالات و اینگونه تحلیل و خبرنویسی بازار گرمی کنید، این همه حزب و آدم ، چرا فقط پنج شش نفر خودخواه و مدعی مالکیت ایران کاندید باشند؟؟
سید
علت تمام این تورم وگرانی خرابکاری های ۸سال دولت اصلاح طلبان حسن روحانی هست که باتلاش نزدیک به سه سال دولت شهید رییسی جلو خیلی فجایع بتر از این گرفته شد نمونش وزیر مسکن اصلاح طلب حسن روحانی آقای آخوندی گفته بود من افتخار میکنم که در زمان ریاستم حتی یک مسکن هم نساختم ادامه راه شهید رییسی فقط جلیلی
کوروش
11
7
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
دکتر پزشکیان به عنوان شخصیتی مردمی و متعهد و متخصص با سابقه ای روشن در امور اجرایی و قانونگزاری شناخته می‌شود.
رای ما دکتر پزشکیان.
#برای_ایران
مجتبی
14
14
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان تجربه اجرایی ندارد پزشک ونماینده خوبی است ،ریاست جمهوری نیاز به یک مدیراجرایی وکارامددارد اصلاح طلبان دورو وببچاره که جایگاهی ندارند باید ازوی تعریف کنند به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم
سید
8
8
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
آقای دکترشماحتی بابالاترین رای هم رئیس جمهورنمیشویداوازقبل انتخاب شده...اینهاشوهای همیشگی هستن..!!!
ناشناس
6
8
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
خیلی دلم برای مردم ایران میسوزه که قراره این خنگ رئیس جمهورشون بشه!!!!!
ناشناس
7
12
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
اولین مشخصه رییس جمهور این هست که در بین مردم اصلح تر باشه، ایران کنونی در بحران اقتصاد است . توقع داریم رییس جمهوری بیاد که حداقل پنجاه درصد اقتصاد بدونه بعد برای تقویت خودش از کارشناس استفاده کنه نه کسی که فرق مسایل فرهنگی و اقتصادی رو از هم تشخیص نده اونم از مشاوران که یکی از یکی دیگه بی سواد تر...
علی
4
10
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
امشب صحبتهای آقای دکتر پزشکیان رو گوش دادم . علی رغم صداقت در کلام و حس خدمت در ایشان ، متاسفانه برنامه مشخصی برای ارائه نداشتند ، خیلی خیلی ضعیف و ناکارامد ظاهر شدن .
علی
6
11
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
اگر همین جمله را دکترجلیلی می‌گفتند، ،به خدا شما چه بلایی سرش،میاوردید؟؟ تمام کانالها وخبر گزارشها باهم همراه باماهواره های اینترنشنال،،....الان ای. وای. داد بیداد. که مشکل اصلی کشور اقتصادهستش رئیس جمهوری که اقتصادنمیدونه چرا آمده، ،،چرانامزدشده..؟مگر مردم به غیر ازاقتصاد چی میخوان؟؟
ولی الان که طرف اصلاح طلبان وجودتون هست .خیلی خوب ،،صداقت،،رفتقت،،شهامت ،،پزشکیان گفت من بلد نیستم..
به خدا قسم در روز قیامت پایین‌تر از ابن ملجم خواهندبود اگر به خاطر رانت وپول نظام اسلامی راتضعیف کنید ومردم رافریب دهید.
مانند روحانی ..
ناشناس
12
9
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
فقط پزشکیان
Mohammad Reza
با سلام به همه دوستان مخالف آقای پزشکیان و ...
همه ما در این مملکت میدونیم که اقتصاد ما وابسته به سیاست نیست بلکه کاملا سیاسی است ( به دلایل نداشتن مدیران متفکر اصیل و نظریه پرداز اقتصادی و اقتصاد دان های واقعی و مدیران میانی و اجرائی خیلی ضعیف و تحریم ها و ... )
بنابراین تفهیم همین جمله ، شما بزرگواران را به این سمت و سو خواهد رساند که اگر جراحی اقتصادی در ایران بخواهد صورت بگیرد ، در متعالی ترین حالت آن ، بیشتر از یک اقتصاد بلد ؛ قطعا در درجه اول به یک سیاست بلد، نیاز هست و پزشکیان در بین نامزدهای انتخاباتی نشان داده که تا به حال از همه آن نامزد های انتخابی دیگر، سیاس تر و مقتدر تر بوده و میشود امیدوار بود که پزشکیان با راه حل های سیاسی به بهبود اقتصاد کشور کمی واقعا کمک کند ، شما دوستان لطفا کمی عمیق تر و منصف تر باشید تا ما قشر کم برخوردار هم ، بیش از اینها شرمنده خانواده های خود نشویم ...
بینهایت سپاس
ناشناس
11
8
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان از بقیه بهتر هست. خدایا خودت به این مردم عنایتی کن
ناشناس
11
10
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
کشورمان با تحریم‌های آمریکا و اروپا به اینجا رسیده کسیکه نمیتواند بدون تسلیم شدن در برابر جهان غرب مشکلات کشور را کاهش دهد ، نمی‌خواهیم.
در این مقطع زمانی ، آقای جلیلی بهترین گزینه ، برای رویارویی با جهان استکباری هستند .
ناشناس
12
13
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
فردا هم با همین صراحت لهجه تو دهن هر منتقد بر حقی میزنه!!! الان متاسفانه حرفاش خیلی عوام پسنده و خریدار داره!
ناشناس
2
10
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
در دولت سیزدهم قیمت گوشت از صد و پنجاه هزار تومان رسیده به هشتصد هزار
ناشناس
0
9
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
من بخدا نمیدونم به یک سری از مردم چی بگم
که اقای پزشکیان تکلیفش معلومه چطوری؟ وقتی ادماهای دولت روحانی از پزشکان حمایت میکنن تکلیف مشخصه که اگه رئیس جمهور بشه چه چه اتفاقات بدی میفته
و اونای که میگن پزشکان صادق هست این یکی از سیاست های است که به کار گرفته برای مردم ساده ای که منتظر کسی هستن که حرف راست ازش بشنوند و اون هم از این ضعف مردم داره استفاده میکنه
ما دو نوع سیاست داریم یک سیاست خوب و بد
که اقای پزشکان از سیاست بد داره استفاده میکنه همین که من مثلا صادق هستم که دروغ میگه چون خودش و اطرافیانش مشخص هستن که چه ادماهای هستن و این هم مشخص میکنه که دروغ میگه یا راست و اونی که قابل فهم باشه خودش میفهمه به کی باید رای بده
و اخره رای من اقای جلیلی
ناشناس
13
10
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
اصلاح طلبان از رقبایشان بهتر هستن
چون اگر اشتباهی میکنند آن را قبول میکنن و هم از مردم عذرخواهی میکنن ولی اصول گرایان هم اشتباهات زیادی دارن هم قبول نقد پذیر نیستن و هم خود را به حق میدانند
یعنی مردم در نظر اصولی ها پشیزی نمی ارزند
فقط دنبال آرمان های خود هستن
من
10
8
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
فقط مناظره تعیین کننده می‌باشد
حسن خطیبی نسب
0
4
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
جناب دکتر تنها حرفی که زدن و تکرار کردن این بود که کارشناس ها می گویند چکار کنند حال سوال این است یعنی تمام دولت های قبلی بلد نبودن یا کارشناس نبود چرا در خصوص حل مشکل بنزین جوابی نداشت چرا در خصوص رفع تحریریمها نفرمودن چه راهکاری دارن در حالی که اروپا و غرب تنها در صورتی دست از سر ما برمیدارند که از حایت مظلوم چشم پوشی و تن بدهیم بخه خواست آنها
احمدی
مردم ما لایق اینکه یه ادم با سواد سر کار بیاد و ندارن اونای که دارین ازشون حمایت میکنین یه صراحت میگن به دنبال روی دولت ریسی هستیم اخ بگو دولت ریسی چه گلی زد به سرمون که شما قرار بزنین
ناشناس
5
8
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان برابر است با بدبختیهای روحانی ؛ اوناییکه بهش رای میدن فقط کسانی هستن که ثروت باد آورده دارند ؛ مردم هشیار شدند ؛ رای فقط یار رییسی ؛ جلیلی والسلام
ناشناس
6
12
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
آیا در خصوص اقتصاد اساتید و کارشناسان اقتصادی نظرات یکدست دارند؟آیا برای حل مشکلات اقتصادی همه کارشناسان یک حرف دارند؟آقایی که میخواهد رئیس جمهور شود کدام نظرات را قرار است بپذیرد و بدهد اجرا کنند؟سوال مردم را پاسخ نمیدهید توقع نداشته باشید رای بیاورید،شما متخصص نیستید درست،وعده نمیدهید درست ،برنامه شما چیست؟بی برنامگی با وعده دادن فرق دارد،با بی برنامگی میخواهید اداره ایران را به عهده بگیرید؟ایران را سومالی فرض کردید؟
حسن
2
8
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
رییسی در همه زمینه ای کار بلد بود فقط بهش تهمت زدن با خدا بود حلال وحروم سرش میشد دکترا داشت تو قوه قضاییه تولیت حرم و... پزشکیان چیفقط تومجلس رای میده اونم معلوم نیست چیه
ناشناس
4
12
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
به نظرم اینا همش بهانه هستش ..مگه میشه یه رئیس جمهور همه کاره باشه ..مگه رئیسی از اقتصاد چیزی بلد بود مشاور ایشونم در اقتصاد محسن رضایی بود مگه رضایی اقتصاد دان بود ..آقای پزشکیان صادق هستن دروغ نمیگن ولی همه کمر به تخریب ایشون کردن ..چون خواص منتظر این هستن جلیلی به رئیس جمهور قالیبافم به نفع ایشون بره کنار بگن الان خوب شد قالیباف رئیس مجلس جلیلی هم رئیس جمهور همه چی حل شد ..مگه قالیباف و جلیلی از اقتصاد چیزی می‌فهمن..بخدا اگه بفهمن بالاخره در همه جای دنیا مشاور ها هر رئیس و مدیر عامل و هدایت میکنن
مجیدبسحاق
14
7
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
باسلام بنده ازصمیم قلبم از دورود لرستان برای اقای پزشکیان ارزوی سربلندی وپیروزی با رای واختلاف خیلی بالاتر ارزومندم.
علی‌رشیدی
8
10
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان از دارو‌دسته‌ی‌ حسن روحانی است همین هایی که با برجام هشت سال پدر مردم را درآوردند...با بورس پدر سرمایه های ‌ مردم را درآوردند‌ ...به قول مستقیم وزیر مسکنش‌ که می‌گفت یه دانه خانه‌ی نساخته ‌ ....درمدت‌ هشت سال فقط خیانت کردند به مردم یک کار زیر ساختی انجام ندادند ...... برجام را که دیگه نگو که چه خیانتی بود به مردم....ماهیانه 15000هزار میلیارد تومان بدهکاری وگند جا گذاشت برای دولت رئیسی..... واقعاً در عجبم که چطور بعضی‌ها هنوز هم سنگ حسن را به سینه می‌زنند ..... التماس دعا وتفکر‌ عمیق
ناشناس
13
11
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
افتخار ترک زبانها پیروز باشی
احسان
9
8
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
ازاصلاحطلبهاغیرازفسادوخیانت وذلت خواهی برای مردم مقاوم وفداکار وصبورچیزدیگری ندیده ایم! ودرتعجبم چرانظام همچنان سعی درنگهداری آنان دارد!!؟؟؟ ?
احمد
7
9
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان .روحانی دومه که می تواند در مدت ۲سال هسته ای را تعطیل نماید.فیلترنگ را بردارد .بی حجابی را از این بیشتر کند .کارخانه ها را تعطیل نماید .و کشور را دچار بحران شدید نماید .این موارد را که آقایان اصلاح طلب هم گفتند .نشان از ضعف پزشکیان بود .
ناشناس
6
9
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
برای من مهم نیست کی رییس جمهور بشه هرکی شدفقط انسان باشه ادم باشه بفهمه مشکل مردم چیه الان بزرگترین مشکل برای بیشترمردم معیشت هست معیشت میفهمین معنی این حرف چیه؟ تاکی می خواین کوروکرباشین خدابه زمین گرمتنون بزنه خدانشناسای کفتار
ناشناس
1
4
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان درست می گفت ولی به شرطی که بتواند با رانت وسهمیه های اجباری در دولت بتواند مبارزه کند واز کارشناسان واقعی جامعه استفاده کند ولی وقتی برای استخدام سهمیه دارها بدون مدرک مربوطه وسن و سال اولویت دارند چگونه می تواند از افراد نخبه استفاده کند
ناشناس
همچنین کسی داخل ایران دیدی سلام منو بهش برسون
گلوردی
1
9
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
روحانی دوم میباشد
ناشناس
3
10
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
ما از آقای پزشکیان چیزی ندیدیم ولی از حزبش حسابی سوراخ سوراخ شدیم آقای دکتر کارش در حد مطب هستش نه یه مملکت
ناشناس
6
12
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
بنظرم داریم از یک نکته اصلی غافل میشم عزیزان مهم ترین رکن واساس انتخاب رئیس جمهور اصلح بودن آن نسبت به دیگر رقبا هست خواهشا تعصب رو کنار بگذاریم و شخص اصلح را هم معرفی کنیم وهم انتخاب کنیم.
سعید
2
4
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
همینکه از بقیه سالم تره و دروغ نمیگه و خودشه، کافیه
ناشناس
9
5
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
رای ما برای ملت هست به کسی که پای همه افغانی ها رو بیرون بندازه
ناشناس
1
5
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
قشنگ مشخصه نظرات وتعریف وتمجیدها رو تیم خود آقای پزشکیان نوشته وگرنه شخصی که نظام رو مسول قتل مهسا امینی چهره ی فتنه ی زن زندگی آزادی ، میدونه نه صلاحیت تایید شدن داشت و نه عملکردخودش وحزبش مورد پسند ملته ، ایشون جمهور شهیدمون رو هم با سخنان سخیفش مورد هجمه قرار داد ، ما حافظه مون مثل ماهی نیست .... آقای پزشکیان شما منفور ملتید و محبوب منافقین و مزدوران ، شما منتخب منافیقینید که رسانه های معاند در حال تبلیغ شما هستن . اگر اعتماد به نفس داشتین و قرار بود کاری انجام بدین می گفتین درسته من اقتصاد دان نیستم ولی با فلان برنامه ی اقتصادی تعریف شده ی تیمم دارم میام و از فلان اقتصاددانها کمک گرفتم .
ناشناس
7
7
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
دردور روحانی مردم رو دعوت کردن بیان بورس وسرمایه گذاری کنن ولی پول ملت تو بورس خوردن ویک آب روش ودولت وقت هیج چیزی نگفت حتی رهبری از مال خورد شد ملت چیزی نگفت این هست عدل وعدالت
ناشناس
1
5
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
رای نمیاری چون در حرفهایشان برنامه آینده نداشتی فقط ادامه رو هستی پس پیداست برنامه نداریی
ناشناس
4
8
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
متأسفانه آقای پزشکیان هیچ برنامه ای نداره ، از مسائل سر در نمیاره
تازه منتظره رئیس جمهور بشه بعد برنامه هایی رو اجرا کنه ، شاید بگیره
جانباز و فرزند سردار شهید
4
10
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
دکتر پزشکیان کاندیدای انجمن اولیا و مربیان شود من بهش رای میدادم، خدائی تیپ و قیافه اش برای "بابای مدرسه" شدن عالیست.از انصاف نگذریم همه کاندیداها روی هم یک سوم او هم سواد ندارن ولی واسه رئیس جمهور شدن سواد کافی نیست،
ناشناس
4
7
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان در صحبتهای خود نشان داد که دولت روحانی و جهانگیری مجدداً به سر کار می آیند و این نشان دهنده یک بدبختی مجدد برای ایران اسلامی هست.
ناشناس
3
9
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان هنوز نیامده سوخت را می خواهد گران کند پس فکر مردم نیست
ایران
3
7
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان هیچ تخصصی در مورد اقتصاد ندارد و در مورد ارز ترجیحی که نیاز روزمرگی و کالای اساسی مردم هست میگه این کار درست نیست. آقای پزشکیان لطفا در مورد چیزی که سررشته ندارید نظر ندید.
ناشناس
2
9
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
آقا تو خودت میگی متخصص نیستی آدرس بده میایم مطب خدمت به خلق عبادات بذار بقیه کار خودشون و بکنن
ناشناس
3
7
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
درود بر پزشکیان
ناشناس
7
10
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
نمیزارن پزشکیان رئیس جمهور بشه، همه میدونن که کدوم اسم از صندوق بیرون میاد، پس رای دادن یا ندادن اهمیتی نداره.
بدون تعارف
4
7
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان .مساویی با تورم .گرانی .رانت خواری .بازگشت سلطانهای مختلف از جمله سکه .دلار ووووو...ودریک کلام روحانی دوم یعنی پزشکیان و نابودی مملکت توسط دولت روحانی ...
جعفری
6
10
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان همان روحانی هست مملکت به خاک سیاه سالها طول میکشد تا کندی که زده پاک شود
ناشناس
دقیقا متأسفیم برای اونهای که خوابن وخدا خودش این کشور نگهداره
بهزاد زارع
3
6
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
صحبت های آقای پزشکیان فرار رو به جلو بود،و مدام تکرار می کرد باید ز نظر کارشناسی استفاده شود استفاده از کارشناسان شعاری بیش نیست.
در خصوص بنزین قبلا اعلام نطر کرده بود و الان برای اینکه افکار عمومی را مجاب کند از لفظ نظر کارشناسان استفاده کرد در صورتیکه کسی که می خواهد رئیس جمهور شود باید نظر خود را در مورد مسائل‌ گوناگون با قاطعیت اعلام کند و سپس با نطر کارشناسان رفع نقص کند.
در برنامه هفتم توسعه همه چیز کا شناسی شده و واضح است و نیاز نیست یک رئیس جمهور وقت خودش را دوباره صرف کارشناسی کند و روز از ن و روزی از نو
ناشناس
4
7
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان رییس جمهور آینده
محمد
9
10
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
این آقا سراسر تناقضه
فقط انتقاد بلده ولاغیر
دروغ گفتن هم کارشه
علی
9
6
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
هیچ رئیس جمهوری ایران به اندازه با سوادی و فرهنگ مثل پزشکیان نیست دکتر حراح ان هم رایکان به مردم خدمت میکرد بفکر ایران و مردم است و با تمام کشورها دوست و ازادی ایرانیان از بند دیکتاتوری هست انشلا مردم ایران این را بدانند و و به پزشکیان رای بدهند
نا شناس
8
10
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
مردم خواهشا خواهشا گول زبانبازی های این مرد رو نخورید و دوباره با طناب پوسیده اصلاح طلبا تو چاه نرید خواهشا دقت کنید دقت کنید دوباره مملکت از دست میره و دیگه اونجا واحسرتا فایده ایی نداره یادتون رفته روحانی و دارو دستش چه بالایی سرمون در آوردن به پزشکیان رایییییییی ندید فقط داره با زبونش شما رو گول میزنه ی نگاهی به فیلم‌های قبل ریاستش بندازید حوصله حرف زدن نداره
ناشناس
9
7
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
واقعا صداقت در گفتار ش نشانگر کارایی ریس جمهور محبوب پزشکیان از همین اول مشخص و ستودنی است
سادات
6
9
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
همین که وقتی حرف میزنه یاد دولت روحانی و جهانگیری می افتم برا هفت پشتم بسه اصلا نه حرف زدن بلده و نه اجرائیات داره
ولایت
6
10
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
رای من فقط دکتر جلیلی
چون راه شهید رئیسی را ادامه میدهند
مهدی
8
8
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
این مردم هنوز نفهمیدند که رئیس جمهور در این مملکت کاره ای نیست و هیچ اختیاراتی در سیاست گزاری و اجرای آن ندارد.
این مردم بعد از مدتی که از انتخابات گذشت باز به سر خود خواهند زد که وا مصیبتا من چرا رای دادم.!
ناشناس
2
6
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان در قامت و اندازه رئیس جمهور خخخخخخخخخخ خنده داره ،یاشاسین پزشکیان ،برو به مریضان برس
رضا
3
8
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
تاسف باره شخصی که نه اطلاعات اقتصادی واجتماعی داره نه برنامه نا مدیریت اقتصادی واجرایی داشته وفقط بع درد وزارت بهداشت میخوره رابرای بخاطر حزب وجنات برای ریاست جمهوری میپسندنداین میخواددولت نیابتی خانمی وروحانی را تشکیل بده چن هیچی ازاقتصادومدیریت مملکت نمیدونه وحشتناکه چطور برکارکابیته میخوادنظارت کنه وقتی صاحب نظرنیست هرکارشناسی اورابه سمت خودش میبره
ناشناس
2
8
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
مانیازداریم درصحنه بین المللی تعدیل ایجادکنیم یکدندگی کاررادرست نمیکنه،پزشکیان ازاین نظرخوبه که میتواندتعدیل ایجادکنه،بشرطی که اصلاح طلبهاکمتردوروبرش بپلکند.
بی نام
2
3
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
حرفای پزشکیان حرفای روحانی ... راه پزشکیان راه روحانی ... حمایت کننده پزشکیان خاتمی حمایت کنند روحانی خاتمی .... از دولت روحانی چه نصیب کشور شد بدبختی این هم باعثش خواهد شد ،،، شاید هیچ کدوم از کاندید ها تعریفی نباشند ولی این از همشون بدتر هست ،،،، این حرفای فقط شیره مالی سر مردم هست ... ببینید کی گفتم .... روحانی خزانه رو خالی کرد ....باعث گرونی شد .... آدم رنگ بازی بود
مردم
2
5
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان هم یکی هست مثل روحانی...
علی
2
3
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خدایش ازهمه بهتر وتوانمند تر آقای قالیباف است این گفته پرفسور صمیعی است
ناشناس
4
1
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سلام ریىس جمهوری که خودش نتواند حرف
بزند و برنامه نداشته باشد به چه درد میخورد آقا پزشکیان شایسته نیست او فقط من من میکند این آقا در صحبتهای خود به طور پنهان از رییس جمهور ی حرف میزند که در عرض سه سال کارهای بزرگی کرد تا توانست به نقاط مختلف کشور رفت تا مشکل آنان را حل کند نه شب داشت نه روز آقای پزشکیان کشور کسی را میخواهد هم اقتصاددان باشد هم سیاستمدار نه شمارا شما دارید برای رای گرفتن از مردم مسأله ای را مطرح میکند در مورد حجاب آیا این مسأله حل مشکلات کشور است حجاب قانون کشور ماست همه کشورها مردمش ملزم به رعایت آن هستند
امیر
2
3
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ژاپن در مدت 30 سال از یک کشور جنگ زده ی ویران و بمباران اتمی شده بدون داشتن منابع زیاد معدنی و مادی بخاطر مدیریت درست و دلسوز و بکار گیری افراد شایسته و کاردان فارق از هر دیدگاه و عقیده ای تبدیل شد ب ابرقدرت این کره ی خاکی ، آقایون بیش از 40 ساله که مملکت رو با اون همه پول و ثروت و صنعت بدست گرفتند تازه دارن از روی کاغذ انشاء میخونن . فقط یه عده از خدا بیخبر دروغگو چسبیدن ب سرچشمه های درآمدی این کشور و مانند زالو دارن ب خودشون خوراک میدن، نه بازنشسته میشن و نه اجازه میدن افراد کاربلد کمکشون کنند.
ناشناس
0
2
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
متاسفم برای مردمانی که هنوز خوابن چندتای دیگه مثل روحانی باید بیاد و کشور به تباهی بکشه و بره کمی بیداربشید لطفا ،،بخصوص فرهنگیان محترم .به قول آقای امیر کبیر تا مردم درنادانی به سر ببرند حتی صدها نفر درست کار هم که بیان کشور درست نخواهد شد .
ناشناس
3
3
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
فقط دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور آینده ایران و ایرانی آباد
ناشناس
3
3
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
من که به هیچکدوم اینا اعتماد ندارم حتی چهارتا بز نمیشه داد دست اینا چه برسه به اختیار یه مملکت....رای هم نمیدم ولی اگه قرار باشه رای بدم به کسی رای میدم که یکبار برای همیشه این گشت ارشاد را جمع کنه
امیر پزشکی
1
4
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
انتخابات با این کاندیداها ب هیچ جا نمیرسه آقایان شماها همتون پنجاه ساله در راس امور هستید هیچ تغییری پیش نیامده تنها جیب مختلسین پرتر و مردم فقیرتر شده اند.از چ سخن میگویید سوابق درخشان مدیریتی!؟کجا مگر ما از فضا آمدیم خبر نداریم.یکسری از کاندیداها ک اصلا قدرت ریاست جمهور را ندارند و تنها برای کنار کشیدن ب نفع دیکرب و گرفتن منسب آمدند آنهایی هم ک دارند تا الان تمام مناسب حساس بوده امد و هیچ نکرده اند.چرا رییس مجلس در نظام نیمه پارلمانی نیمه ریاستی ک قدرتی برابر با رییس جمهور و بلکه بالاتر بخاطر تقنین دارد باید از مجلس استعفا دهد؟!دلیلش خیلی ساده است بخاطر دسترسی ب بودجه و بیت المال.چ حاکمیتی دارید ک معاون اول و روسای جمهور سابق همه صلاحیتهایشان احراز نمیشود مگر میشود کسانیکه هشت سال همه کاره بوده اند حالا بد شده اند چرا همان موقع اقدام ب عزل و استیضاحشان نکردید!؟
ناشناس
0
0
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آقا. خود دکتر پزشکیان خودش میگه چیزی بارش نیست بعد یه عده به زور می خوان بگن که خوبه کسی که از اقتصاد سر در نمی یاره اگر دو گروه مقابل هم نظرات متفاوتی نزدیک به هم داشته باشن خوب تصمیم گیره نهایی را باید کی انجام بده کسی که اقتصاد بلد نباشه چکار کنه
دوما اگر پزشکیان چیزی بارش بود الان تبریز به این شکل نبود واقعا تبریز با اون سابقه و قدمت خیلی از بعضی استانها عقب مانده دلیلش هم یکیش خود این آقاست چند سال مجلس خورده خوابیده

واقعا اینم میگم لباس ریاست جمهوری به تن این آقا خیلی گشاد است زحمت های سه سال شهید جمهور را بر باد میده

۸ سال ظریف خورد خوابید و پالس به دشمن داد و برای مردم هیچ کار نکرد و باعث سرافکندگی ملت ایران شد حالا این آقا دوباره می خواد ظریف را وزیر خارجه کنه واقعا مغز به این ...

دوستان خود داند اگر می خواهند دوباره به ۸ سال روحانی برگردیم در آن زمان دلار ۳ هزار به ۳۰ هزار رسید الان هم باید منتظر باشید دلار ۶۰ هزار به ۶۰۰ هزار برسه تصمیم با خود شماست یا حق
ناشناس
1
1
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مردم بدبخت ساده لوح و زود باور
روحانی
2
0
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان فقط کلی گویی بنده خدا مگه زوره چیزی بلد نیست بابا بروطبابت کن بهتره
حبیب ا۰۰۰
1
2
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دولت دوازدهم سهام عدالت یک میلو ن تومانی ملت بیچاره راکه از بانک مرکزی وام داده از شرکتها تبدیل کرد به ۴۹۵ هزار تومان کسر ی بودجه جبران کرد حالا دست نشانده او میخواهد کشوری را اداره کند ملت ایران هوشیار و بیدار فریب این حرفها را نخو اهن خورد
فاب
1
0
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اینکه بلد نیست حرف بزنه..خراب کرد..اعصاب هم نداره....سنش هم بالاست
ناشناس
2
2
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اقای پزشکیان هم قبلا مسول بودن وهمم از بافت سیاسی اقتصادی و... کسور خبر دارند چون برنامه درستی برای اداره کشور ندارنند و خودشان هم میدانند مثل بقیه کاندیدا ها قامت ریاست جمهوری را ندارند
اقا تو را خدا نیا خودت و مردم را نا امید نکن
ناشناس
1
0
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
احسنت فتبارک الله انشاالله که پیروزیت
من
0
2
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
هیچ حسی ندارم اینا رئیس جمهورمون بشن ، لایق نیستن
شهداروحتان شاد
1
0
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
وقتی رسایی داره برعلیه پزشکیان مطلب مینویسه معلوم میشه که پزشکیان‌ اصلح هستش
ناشناس
1
5
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
باسلام ریس جمهور فقط دکتر واقعی دکتر پزشکیان عشق ملت ایران دکتر پزشکیان سالم و درست کار
امراله
2
2
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان سلام به نظر شما بنزین ۲۰ هزار تومانی بنفع مردم هست حتما کرایه ۱۰۰ هزار تومانی هم بنفع مردم هست
ناشناس
1
1
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
سلام ما مردم ایران دوست داریم با زبان چاپلوسی و وعده باهامون صحبت کنن برا همین از صداقت پزشکیان خوشمون نمیاد
ناشناس
3
0
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
سلام ما مردم ایران دوست داریم با زبان چاپلوسی و وعده باهامون صحبت کنن برا همین از صداقت پزشکیان خوشمون نمیاد
هموطن ایرانی
0
2
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
قدرت اقتصادی کشور ما دست عده ای اندک است که بصورت مافیا در کشور نفوذ دارند و اقتصاد به نفع آنها در حرکت است ، تجربه ثابت کرده رئیس جمهور چه برنامه داشته باشد چه نداشته باشد اتفاق خاصی نمی افتد. پس رئیس جمهوری که وعده ندهد بهتر است. چون اگر نتواند ، کمتر مورد هجمه قرار می گیرد.
علی
0
1
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
هرکس میشه خداکنه بدردمردم بخوره.ملت عزیزهموطنای گلم ماچراداریم گلوی هموفشارمیدیم.....تنهانقطه مثبت آقای پزشکیان صداقت درگفتارورفتارایشون هست..ناگفته نمونه ایشون تحصیل کرده وباسوادهستن...هرکس رای خودشوبده به هرکس که فکرمیکنه اصلح تره..ولی فحشوتوهین فکرنکنم درستوبجا وبرازندی ماایرانیاباشه...کمی بافکروتحمل وصبرکامنت بزاریم
ناشناس
0
2
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان وافعا لیاقت ریس جمهور شدن دا رد وکشور درست میکند از تحریم وعیره اصلاح طلبان پای صندوق رای بیایند تا گشور به هداف خود برسد در عیر کشور همان تورم همان قدر
حمید انصاری
0
0
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
هر کسی که به دکتر پزشکیان، رای دهد فردا حق ندارد فحش و بدوبیراه به ایشان نثار کند.اگر ایشان رئیس جمهور شد و فردا دولت سوم روحانی باهمان ایدولوژی و برنامه روی کار آمد و وضعیت معیشت و اقتصاد را به برجام و سیاست خارجی گره زد و همه ناتوانی و سوءمدیریت را به گردن سپاه و عدم تعهد دول غربی انداخت و مردم را زیر بار گرانی و تورم خرد کرد گله وشکایت نکنید .
فرشاد
0
0
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
فقط دکتر پزشکیان
ایرج جامعی
0
0
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
مردم عزیز چرا متوجه نشدید که این آدم مثل اربابش روحانی ... دوباره می‌خواهد مشکلات مملکت را به قرارداد های خارجی گره بزند
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
درود بر پزشکیان
انسان با تقوا
در حد توانایی که دارند صحبت میکنند
انسانی که غرور رو له کرد
انسان صادق بر خلاف بقیه‌ صادق بود نه اینکه حرفای دیگران را کپی کنند
با شواهد حرف می‌زد
درود بر تو مرد عمل
سعید
0
0
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
رهبر کار بسیار خوبی کرد اجازه داد از اصلاحات یکی کاندید بشه چون اصولگرایان توانای اداره کشور ندارند در این مدتی که اصولگرایان بودند کشور در یک فقر عظیمی بردند بجای تلاش برای بهبود اوضاع کشور شروع به بگیر و ببند زنان و دختران میکردند اگر اصولگرایان به همین منوال پیش میرفتند مطمنا دیگر کسی در انتخابات شرکت نمیکرد حالا با وجود پزشکیان تا حدودی تنور انتخابات داغ میشه مشروط بر اینکه در انتخابات صداقت باشه
ناشناس
0
1
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
از کسی که هیچ برنامه ای برای آینده کشور ندارد چه انتظاری می‌رود جز اینکه کشور را تبدیل به گردابی کند که در انواع مشکلات غوطه ور شود
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
سلام
بنده بعنوان یک معلم نظرم در مورد آقای پزشکیان این هست وقتی ایشان در تخصص خود که یک جراح قلب هست می‌گوید قلب یک انسان ۷۵۰ گرم وزندارد بعضی‌ها چگونه ایشان
را اینگونه تعریف وتوجیه می کنند ایشان حتی
برای نمایندگی مجلس نیز بدرد نمی خورد تا برسد به اینکه رئیس جمهور بشود لطفاً با تعصب نظر ندهیم باید با واقعیت کنار بیایم
ایشان در حد ریاست جمهوری نیستند این دوره
فقط وفقط باز هم در میان این نامزدها دکتر قالیباف می‌تواند از این بحران ما را نجات بدهد
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان با صداقت خودش می‌گوید که من در هیچ چیزی جز پزشکی تخصص ندارم اگر این را هم درست گفته باشه که می گوید قلب یک انسان ۷۵۰ گرم هست اون وقت اصلاح طلبان با زور به مردم تحمیل می کنند که باید
به پزشکیان رای بدهید وراه را برای اصلاح طلبان
باز کند باز هم دزدی واختلاسها را که شهید رئیسی با هزار زحمت جمع وجور کرده دوباره
شروع کنند مردم خواهش میکنم گول حرفهای
اصلاح طلبان را نخورید....... مملکت را دوباره
دست این جماعت نسپارم که اینبار هیچ چیزی
باقی نخواهند گذاشت و پشیمانی بعداً برای
ما هیچ سودی نخواهد داشت اگر دقت کنیم تمام وزرای روحانی اطراف پ زشکیان دارند می پلکند و منتظر فرست هستند خواهشاً دقت بکنیم درست انتخاب بکنیم
حسین هاشمی
0
0
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
مردباخدا،دلسوزوخدوم مردم ایران زمین دکترپزشکیان عزیز
ناشناس
0
0
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳
سلام لطفا آقای پزشکیان انصراف دهند باید رای آقای جلیلی بیشتری بیاورد ممنون میشم پیگیری کنید
محمدرضا کیانفر
0
0
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
.
مراد ویسی کارشناس سیاسی پرسید: آیا پزشکیان می‌تواند وعده‌هایش را اجرایی کند؟

آقای ویسی،
پزشکیان نخستین وعده‌اش را که مانع برنده شدن آقای جلیلی بود اجرا کرد و بشریت را از شر جلیلیون که در 45 سال گذشته پنج بار مرا تا یک قدمی‌ی اعدام بردند نجات داد.
دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند، وندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند.
چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی، آن شب قدر که این تازه براتم دادند.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
با تشکر از توجه شما.
یعقوب محمدی دیوان(سرچ کن)
0
0
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
وَ مِنْهَا: مَا قَالَ اِبْنُ فَرْقَدٍ: كُنْتُ عِنْدَ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ وَ جَاءَهُ غُلاَمٌ أَعْجَمِيٌّ بِرِسَالَةٍ فَلَمْ يَزَلْ يَهْذِي وَ لاَ يُعَبِّرُ حَتَّى ظَنَنْتُ أَنَّهُ يُضْجِرُهُ. فَقَالَ لَهُ تَكَلَّمْ بِأَيِّ لِسَانٍ شِئْتَ تُحْسِنُهُ سِوَى اَلْعَرَبِيَّةِ فَإِنَّكَ لاَ تُحْسِنُهَا فَإِنِّي أَفْهَمُ. فَكَلَّمَهُ بِالتُّرْكِيَّةِ فَرَدَّ عَلَيْهِ اَلْجَوَابَ بِمِثْلِ لُغَتِهِ وَ مَضَى اَلْغُلاَمُ مُتَعَجِّباً .
ابن فرقد مى‌گويد: نزد امام صادق-عليه السّلام-بودم كه غلام عجمى نامه‌اى آورد و مى‌خواست عربى سخن بگويد اما نمى‌توانست و هذيان مى‌گفت به حدى كه گمان كردم امام او را طرد كند. ولى حضرت فرمود: چون نمى‌توانى به زبان عربى سخن بگويى پس به هر زبانى غير از عربى كه خوب مسلط‍‌ هستى با آن زبان سخن بگو؛ چون كه من به هر زبانى كه سخن بگويى آن را مى‌فهمم. غلام، تركى سخن گفت و حضرت به همان زبان پاسخ او را داد و غلام با شگفتى رفت .

الخرائج و الجرائح ج۲ ص۷۵۹
عوالم العلوم ج۲۰ ص۳۶۷

آقای محمدی هم ترک است.
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ + جدول

عکس/خودکار‌های اهدایی گران قیمت پزشکیان در نیویورک صحت دارد؟

عکس/ سوغاتی‌های مسعود پزشکیان از نیویورک

عکس/سند رد صلاحیت دکتر مرتضی مطهری از تدریس در دانشگاه تهران

عکس/ شهادت یک فرمانده حزب الله در حمله هوایی اسرائیل

عکس/بازدید محمدرضا شاه از ایران ناسیونال

عکس/مراحل ساخت پارک لاله تهران ۶۰ سال پیش

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ + جدول

عکس/خوشگذرانی مردم در میدان آزادی سال ۱۳۵۳

عکس/تغییر چهره اوشین بعد از ۴۱ سال و در ۷۰ سالگی

عکس/محمد جواد ظریف در راه بازگشت از نیویورک

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/ تداوم بمباران وحشیانه جنگنده‌های اسرائیلی به بیروت

پیام عراقچی در پی حملات شدید اسرئیل به ضاحیه بیروت

فیلم/ لحظه انفجار قوی در ضاحیه بیروت

عکس/خاموشی در فرودگاه بین‌المللی بیروت

فیلم/ بمباران هولناک جنگنده‌های اسرائیلی در ضاحیه جنوبی بیروت

فیلم/ گزارش زنده خبرنگار صداوسیما از آخرین تحولات لبنان

فیلم/ حمله دوباره اسرائیل به ضاحیۀ بیروت

فیلم/ تصاویر جدید از ضاحیه جنوبی بیروت بعد از بمباران

عکس/ اولین تصاویر از وضعیت مردم بیروت بعد از بمباران

ادعای جدید اسرائیل درباره ترور فرمانده یگان موشکی حزب‌الله لبنان

فیلم/ عراقچی:در کنار لبنان هستیم

عکس/ حملات پهپادی مقاومت اسلامی عراق به اسرائیل

عکس/ استقرار اهالی ضاحیه در خیابان ها و معابر بیروت

فیلم/ تصاویری از جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان بیروت

بعد از ۳۰ سالگی هرگز این غذا‌ها را نخورید

فیلم/حملات هوایی گسترده اسرائیل به مناطق مختلف در جنوب لبنان

زیباترین مخلوق خدا از نظر پیامبر

ادعای عجیب رویترز: حسن نصرالله به شدت مجروح شده است، اما به طرز شگفت انگیزی زنده مانده است!

شهادت سردار نیلفر وشان در حمله امروز اسرائیل به بیروت

فرانس پرس: سید حسن نصرالله زنده است

سخنگوی ارتش اسرائیل: حمله بسیار دقیق بود

خبر فوری سعید جلیلی در تلویزیون درباره ترور نصرالله

فیلم/مجری شبکه سه:شک نکنید اهداف بعدی می‌تواند در تهران باشد

عکس/دختر حسن نصرالله کشته شد

فیلم/اعلام شهادت حسن نصرالله از بلندگوی یک مسجد

معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی در شهرستان سیب و سوران ترور شد

واکنش کیهان به خبر ترور سیدحسن نصرالله

با این رژیم غذایی بیشتر عمر کنید

سردار قاآنی در سلامت کامل است

بلینکن: شرایط کنونی در خاورمیانه و جهان خطرناک است

با حق مسکن ۹۰۰ هزار تومانی کارگران کجا خانه اجاره کنند؟!/ کارگران اجاره نشین، حتی اطراف تهران هم خانه پیدا نمی‌کنند

علی لاریجانی: اسرائیل دارد از خطوط قرمز ایران عبور می‌کند

سفر نخست‌وزیر لبنان به نیویورک نیمه کاره ماند

بایدن: آمریکا اطلاعی از حمله اسرائیل به بیروت نداشت

پیام رئیس جمهور پزشکیان درپی حملات اخیر رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت

تابناک: احتمال شهادت یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه در حمله اسرائیل

پایان راه تولید کوکاکولا در ایران

تصاویر آخرالزمانی از ویرانی‌های حمله بزرگ اسرائیل

واکنش نتانیاهو به احتمال ترور نصرالله: صبر کنید

وزیر کار: یک میلیارد تومان به خانواده جان‌باختگان معدن طبس پرداخت خواهد شد

تصاویری دلخراش از حمله اسرائیل به یک خانه مسکونی

واکنش سفارت ایران در بیروت به بمباران ضاحیه

عکس/بازگشت استاد اخراج شده به دانشگاه

رویترز: هاشم صفی الدین زنده است

تحریم‌های جدید واشنگتن علیه هفت ایرانی

تصویری که تایمز اسرائیل از لحظه چراغ سبز نتانیاهو از هتل برای حمله بیروت منتشر کرد

تراکتور صدر را از سپاهان گرفت، ملوان در کورس

تصویری از محل نفوذ بمب‌های اسرائیل در بیروت

العربیه: ترور حسن نصرالله ناموفق بوده است

اسرائیل: مقر مرکزی حزب‌الله در قلب ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کردیم