اقتصاد۲۴ - در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، احد میرزایی به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این شرکت منصوب و معرفی شد.
فرشاد مقیمی در این حکم ضمن تاکید بر اعمال تدابیر لازم و بهره گیری از توان و شایستگیهای منابع مدیریتی و تخصصی موجود و کارآمد، ساماندهی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل در مسیر ارتقای تصویر ایران خودرو به عنوان محبوبترین برند ایرانی در صنعت خودروی کشور را الزامی دانسته است.
بیشتر بخوانید:پیام تبریک مدیرعامل ایران خودرو به وزیر جدید صمت
تعامل با تمامی رسانهها و بهره مندی از ظرفیت آنها به منظور انعکاس بهینه رخدادها و اقدامهای انجام شده در ایران خودرو، تعامل و ارتباط اثربخش با کارکنان و تمامی ذینفعان، مدیریت هزینه و رشد و توسعه سرمایه انسانی خبره، متخصص و دانشگر در راستای ارزش آفرینی و تحقق اهداف و استراتژیهای گروه صنعتی ایران خودرو از جمله محورهای مورد تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این حکم است.
گفتنی است، میرزایی دانش آموخته علوم ارتباطات است که سابقه مدیریت ارتباطات شرکتها و مجموعههای مختلف صنعتی را برعهده داشته است. مشاور مدیرعامل و مدیریت روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع کوچک ایران، ایساکو، بیمه مرکزی و... در کارنامه حرفهای وی به ثبت رسیده است.