اقتصاد۲۴-بهرام دارایی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در گفتگو با روابط عمومی بیمه ایران با بیان این مطلب، گفت:در کشورهای توسعه یافته بیمه یک نیاز اولیه است و این در حالی است که در کشور ما برای مردم یک نیاز ضروری محسوب نمیشود و به همین دلیل ضریب نفوذ بیمه در ایران با دیگر کشورهای توسعه یافته تفاوت معنا داری دارد.
وی اظهار داشت: برای تحقق بودجه طلایی همراه بخشهای فنی هستیم و در این زمینه کمیتههای را فعال کردیم.
دارایی با اشاره به این که بخش مهمی از بازاریابی به توانمندیهای شخصی بر میگردد، اظهار داشت: برگزاری دورههای آموزشی با رویکرد تخصصی و نوین برای شبکه نمایندگی، در جهت توانمند سازی، افزایش درآمد و رقابت پذیری آنان موثر است.
مدیر کل بازاریابی بیمه ایران با اذعان به این که شبکه نمایندگی باید به توسعه فروش دیگر محصولات بیمهای نیز اقدام کند، بیان داشت: برای ارتقا سطح دانش و انگیزه نمایندگان، سعی داریم از الگوهای موفق داخلی در جهت انتقال تجربیات و هم افزایی بهره بگیریم.
وی با اشاره به این که اداره بازاریابی نوپا میباشد، گفت: بر اساس سیاستهای تبیینی در جهت حفظ سهم بازار و گسترش آن، برنامههای را مدون اجرا خواهیم کرد.