تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱۰۲ نظر

چرا محسن لرستانی متهم به افساد فی‌الارض شده است؟

محسن لرستانی که با خوانش آهنگ‌های فارسی با لهجه‌ی کرمانشاهی خود را مطرح ساخته، حالا به افساد فی الارض محکوم شده و گمانه زنی‌های بسیاری در مورد دلیل محکومیت او مطرح شده است.

محسن لرستانی

اقتصاد24- با وجود اینکه حسینی وکیل محسن لرستانی علت اتهام موکل خود را انتشار پیام‌های خصوصی در فضای مجازی اعلام کرده، اما گمانه زنی حاکی از ارتباط محسن لرستانی با پرونده رقاص‌های اینستاگرامی است.

محسن لرستانی خواننده کرمانشاهی که تا پیش از انتشار اتهام افساد فی الارض چهره‌ی شناخته شده‌ای نبود. با انتشار این خبر بسیاری از نگاه‌ها را به خود جلب کرد و به شکل بی سابقه‌ای در فضای مجازی مورد جستجو قرار گرفت.

وکیل لرستانی علت محکومیت موکل خود را انتشار پیام‌های خصوصی در فضای مجازی اعلام کرده و گفته است که لرستانی شاکی خصوصی ندارد.

محسن لرستانی کیست؛ چرا متهم به افساد فی الارض شده است؟


دادگاه محسن لرستانی دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸ برگزار شد

سید کاظم حسینی وکیل مدافع محسن لرستانی چند روز پیش (۱۰ مهرماه) در باره پرونده موکلش گفت: موکلم ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

وی افزود: پرونده موکلم با شکایت مدعی العموم و با صدور کیفرخواست به اتهام «افساد فی الارض» به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است.

حسینی تصریح کرد: موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسائل اخلاقی و خصوصی بود که در فضای مجازی منتشر کرده بود و او شاکی خصوصی ندارد.

ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی در رابطه با افساد فی الارض و مجازات آن مقرر داشته است:

«هرکس به‌طور گسترده، مرتکب جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد، جرائم علیه امنیت داخلی یا خارجی کشور، نشر اکاذیب، اخلال در نظام اقتصادی کشور، احراق و تخریب، پخش مواد سمی و میکروبی و خطرناک یا دایر کردن مراکز فساد و فحشا یا معاونت در آن‌ها گردد به گونه‌ای که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور، ناامنی یا ورود خسارت عمده به تمامیت جسمانی افراد یا اموال عمومی و خصوصی، یا سبب اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع گردد مفسد فی‌الارض محسوب و به اعدام محکوم می‌گردد.

تبصره- هرگاه دادگاه از مجموع ادله و شواهد قصد اخلال گسترده در نظم عمومی، ایجاد ناامنی، ایراد خسارت عمده و یا اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع و یا علم به مؤثر بودن اقدامات انجام شده را احراز نکند و جرم ارتکابی مشمول مجازات قانونی دیگری نباشد، با توجه به میزان نتایج زیانبار جرم، مرتکب به حبس تعزیری درجه پنج یا شش محکوم می‌شود.»

محسن لرستانی خواننده کرمانشاهی متولد ۱۳۵۸ در این شهر است. او که نام خانوادگی خود را از پور مست به لرستانی تغییر داده بود هیچ گاه از این تغییر به صورت رسمی حرفی به میان نیاورد.

لرستانی در سال ۱۳۸۶ با کمک برادر بزرگتر خود به نام «رضا» که او نیز به خوانندگی مشغول است کار حرفه‌ای خود را با دو آهنگ زندان و غربت آغاز کرد، اما آنچنان مورد توجه قرار نگرفت.

محسن لرستانی در ابتدای سال‌های ۹۰ تا ۹۵ با آهنگ‌های بچه ننه، بچه سوسول، بچه قرتی، آهنگ شاهزاده و گدا مورد توجه قرار گرفت.

آغاز به کار محسن لرستانی به صورت غیر حرفه‌ای با خوانش آهنگ‌های کردی و اجرا در مراسم‌های عروسی به ابتدای دهه ۸۰ برمی گردد. پس از آن به خواندن آهنگ‌هایی با لهجه‌ی فارسی کرمانشاهی روی آورد و به صورت حرفه‌ای این موضوع را دنبال کرد. لرستانی توانست در سال ۹۷ رضایت مخاطبان خود را جلب کند.

رضایت مخاطبان او در این سال باعث شد تا لرستانی اولین کنسرت خود را در ۲۱ دی ماه سال ۹۷ به صورت رسمی در کرج برگزار کند. تمام بلیط‌های این کنسرت دو روز پیش از اجرا به فروش رفت.

ماجرای بازداشت محسن لرستانی چه بود؟


در حالی که روز گذشته خبر بازداشت محسن لرستانی از زبان وکیل او روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. سید کاظم حسینی وکیل محسن لرستانی برای اولین بار از اتهام موکل خود به افساد فی الارض خبر داد و به ایسنا گفت که موکلم ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

وی ادامه می‌دهد: پرونده موکلم با شکایت مدعی العموم و با صدور کیفرخواست به اتهام «افساد فی الارض» به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است.

محسن لرستانی


حسینی با اشاره به اتهام محسن لرستانی گفت: موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسائل اخلاقی و خصوصی بود که در فضای مجازی منتشر شده بود و او شاکی خصوصی ندارد.

انتشار چت‌ها عامل بازداشت بود، نه رابطه فیزیکی!


پس از انتشار خبر دستگیری محسن لرستانی از سوی خبرگزاری‌ها، سید کاظم حسینی در گفتگو با یک رسانه فارسی زبان خارج نشین به شرح جزئیات ماجرا پرداخت و گفت: چت‌های خصوصی لرستانی دلیل دستگیری و صدور چنین کیفرخواستی بوده است. او همچنین تاکید کرد: هیچ اتفاق فیزیکی‌ای رخ نداده است.

حسینی در پاسخ به این سوال که منظورش از اتفاق فیزیکی چیست، گفت: منظورش رابطه فیزیکی است، ولی از توضیح بیش‌تر خودداری کرد.

او با اعلام این‌که هر کس در عالم خصوصی خودش چت‌های خصوصی دارد، در پاسخ به این‌که چطور این چت‌ها سر از جایی در آورده که باعث دستگیری لرستانی و صدور کیفرخواست با اتهامی سنگین برای او شده است، گفت: «شاید برخی افراد دسترسی پیدا کردند. به هر حال لرستانی ادمین هم داشته است و مرتب گوشی تلفنش در اختیار خودش نبوده است.»

حسینی همچنین با اشاره به اینکه در این پرونده چند نفر دیگر هم درگیر شده‌اند، گفت که در ارتباط با وضعیت پرونده آن‌ها نمی‌تواند اظهارنظر کند، اما گفت که این پرونده ناخواسته به پرونده دیگری وصل شده است.

پس از اینکه حسینی وکیل محسن لرستانی اعلام کرد که پرونده موکل او ناخواسته به پرونده دیگری وصل شده است، باشگاه خبرنگاران جوان با انتشار گزارشی مدعی شد که بر اساس شنیده‌ها از دادگاه انقلاب، اخیرا تعدادی از رقصنده‌های اینستاگرامی و فعال در فضای مجازی که در قالب باند و شبکه فعال بودند، بازداشت یا احضار شده اند و لرستانی نیز در همین ارتباط بازداشت شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: البته تا این لحظه هیچ مقام رسمی این موضوع را تایید نکرده است، اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پرونده‌های رقصنده‌ها و لرستانی دارای بازپرس مشترک و زمان رسیدگی یکسانی هست.

محسن لرستانی ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است. در این میان حتی طی چند روز اخیر شایعات زیادی از به قتل رسیدن این خواننده معروف در زندان منتشر شده بود.

منبع: شوک آنلاین

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۳
امید از اهواز
2
26
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸
حالا هرکی دوست دختر داشت و چت خصوصی ش افشا شد میشه فساد فی الارض و باید اعدام بشه؟؟؟؟؟؟ واقعا که
سمیرا
6
57
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸
من یکی که نفهمیدم،بگیم در بدترین حالتش ،چون بوسیله چندتا چت می‌خواسته نهایتا گروه رقص ایجاد کنه،حکمش شده افسادفی الارض و اعدام؟؟؟با این حساب حکم اختلاسگرا چیه پس؟
ناشناس
اعدام فقط
علی
16
31
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸
هنوز نه علت محکومیت اعلام شده نه حکم
پس لطفا اینطوری نظر ندهید
B.N
ایول باید هرچه زودتر اعدام شه.
رهگذر
26
21
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸
اینم مثل بقیه آزاد که شد میره خارج واقعا حیفه همچین آدم هایی رو فراری میدن
سادات هدایی
23
35
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸
کسی که از فقر مالی دخترها و زن ها سوء استفاده میکند و راه برگشتی برای آن دخترها باقی نمیگذارد،باید حذف فیزیکی شود و اموالش مصادره شود.البته اگر مرد ها و پسرهای فاسد در جامعه وجود نداشته باشند،زنان فاسد هم بوجود نخواهند آمد.
ناشناس
درسته
وکیل دادگستری
36
29
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸
بنده از طریقی با بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه ارتباط پیدا کردم ایشان فرمود پرونده بلبل کرمانشاه رو اول به ایشان داده اند و ایشان میخواستن اتهام دایر کردن مراکز فساد و فحشا بگیرن که پرونده به شعبه و دادسرای ارشاد رفته و البته ایشان اقرار به چندین فقره مواردی که موجبات اعدام هست کرده و قطعا حکم دادگاه کیفری یک هم اعدام هست اگر در دیوان ابرام شود، ضمنا مستندات در لب تاب و گوشی و.... خوانند ه مشهور نیز کشف شده پس بی جا و بی دلیل دستگاه قضایی را متهم نفرمایید کسانی که اطلاعی ندارید...
aryan
26
16
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸
جرم محسن لرستانی تا جایی که من شنیدم دایر کردن مرکز فحشا هست و گروهکی ترتیب داده و ....نمیدونم چقدرش واقعیته ولی واقعا متاسف شدم محسن یکی از بهترین صداهایی هست که شنیدم
A. Sh
21
16
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸
رئيس محترم دادگاه تهران بزرگ حكمي را بدون دليل صادر نخواهند كرد لطفا نظرات بيخود ندهيد
رامین
ای رفقا کجا هستید
کلید ماجرا و سرنخ را از دست ندهید
نجفی شهردار تهران
میترا استاد
B.N
همینه رفیق شک نکن کسی کاری می‌کنه بایدتاوانشم بده.الکی که اونونگرفتن مطمئن باش
ناشناس
واقعا با شنیدن صدای محسن لرستانی به خودم امید دادم امید به خداوندمتال داشتم دارم و خواهم داشت من اینو میگم چرا هرکسی تو کشور ایران ما معروف میشه سری یه داستان پیدا میشه واقعا حیفش
محمد
28
18
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸
لطفا از روی نا آگاهی حرفی نزنین توی دادگاه هیچ حکمی الکی نمیدن چرا که به غیر از بازپرس و رییس دادگاه کسای دیگه ای هم هستن که ناظر بر رسیدگی پرونده ها هستند اونم این پرونده که رسانه ای هم شده
لیلی
حالا شماها چرا ژست قاضی ووکیل گرفتین...جرمش فقط چتهای خصوصی بوده..مرکزفسادوفحشا همش حرف چرنده.. اگه راس میگن خب مدرک بدن ملت ببینن.اتفاقا آگاهانه حرف میزنیم..مگه الکیه جوون مردمو اعدام کنن بگن مفسدفی الارض بوده؟خب مرکزفحشا رو نشون بدین ببینیم
شما که آبروی بنده خداروبردین تو ایران.دیگه مدارکش و نشون بدین تاخیالمون راحت شه البته اگه مدارکی وجود داره.. این بنده خدا تنها جرمش اینه که باب دل بعضیا نیست همین
شمام الکی بالای منبر فتوا ندین
ارشاد
21
37
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸
کاشکی با همه مفسدین اینطور برخورد کنند نه ۵سال زندان و بعد دوسال ازادشون کنن... انشاالله ک این خواننده هم به ناحق زندان نرفته باشه
سارا
چرا هیچ مدرکی وهیچ شاهد خصوصی علیه محسن لرستانی نیست تا او را مجرم قرار داده وزندانیش کنین مگه چت هم جرم هست اون هم چنین جرمی
Ftmh
بابا محسن لرستانی رو یه جای خیلییییی داغوون گرفته بودن این فیلمش پخش شد الکی نیست که اوضاعش داغوونه بایدم میگرفتنش حقش بود .
فاطمه
12
29
سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸
واقعه نباید اعدامش کنند چون در جامعه هزار تا از این جور آدم ها هست و اعدامشان نکردند
مهدی
محسن لرستانی کی در میارن دلم تنگ شده براش
علی
راست میگی سارا
محمد
9
28
سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸
کسیکه با استفاده از شهرت و با ابزاری کردن صدای خود دختران و زنان مملکت خود را مورد سوء استفاده قرار داده و از دوست داشتن و ابراز علاقه مردم به هنر استفاده ابزاری کرده قطعا باید مجازات شود و هیچ اغماضی هم نباید بشه
و حتما اینو هم میدونم که قضات محترم به هیچ عنوان حکم غیرصالح نخواهندداد و هیچ زمان دستگاه قضا را زیرسوال نخواهند برد چون شغلم در ارتباط با محاکم هست این نظر را دادم
مجتبی عرب
23
16
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸
دادگاه بدون دلیل حکم اعدام برای کسی صادر نميکنه
میلاد
14
21
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸
دادگاه با چت کردن کسی روبه اعدام محکوم نمیکنه به عقلتون رجوع کنید هزاران نفردارن چت میکنن
mohammadreza
11
23
سه‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸
هر کی اینو میخونه برای آزادیش دعا کنه.
میگن در زمان حضرت عیسی یه زن فاحشه رو میخواستن سنگسار کنن وقتی تا نصفه کردنش تو خاک به حضرت عیسی گفتن بیا سنگ اولو تو بزن و قبول نکرد و گفت سنگ اول رو کسی بزنه که تو عمرش گناهی نکرده باشه و چون هیچکس بی گناه نبود زن رو ازاد کردن
علیرضا
8
45
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸
ازادش کنید
زهراام از مشهد
15
20
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸
گناه داره آزادش کنید?
خیلیا ب راحتی جرم سنگین میکنن به دید نمیاد...
حالا این بنده چون توی دید بوده دستگیرش کردین
محمدرضا
12
28
جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۸
سلام جواب اون خانمی که فرمودن اگه مرد و پسرای فاسد نباشن زنها فاسد نمیشن عرض کنم که تا زنی نباشه هیچ مردی جرات نمیکنه نزدیکش بشه
فاطی
یعنی چی زن نباشه مرد جرعت نمیکنه بیاد نزدیکش بریم نسل زنا رو منقرض کنیم از بین ببریم مبادا مردی فاسد بشه حرفت خیلی بی خود بود
ali
7
29
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸
اقا این ادم بهترین خوانندس من اگه یه شب اهنگاشو گوش ندم خوابم نمیبره این کارو با مردم لر لک کرد نکنید گناه داریم ما فقط همین یه خواننده ی خوبرو داریم یکیش ایوب قلعه است که هنوز هیچکس صورت شو به چش ندیده نکنید?
علی
شرمنده نمیتونن کسی که از یه مشت ادم بخاطر موقعیتش سوء استفاده بگذرن. یا رب روا مدار که گدا معتبر شود گرمعتبر شود زخدا بی خبر شود
@Rez
14
15
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸
"وکیل لرستانی علت محکومیت موکل خود را انتشار پیام‌های خصوصی در فضای مجازی اعلام کرده و گفته است که لرستانی شاکی خصوصی ندارد"
جالب اینجاست میگن انتشار چتهای خصوصی اما شما همین الان کل نت رو شخم بزنید حتی یک چت محسن لرستانی نصیبتون نمیشه...بگذریم از این که شاکی هم نداره اونم تو حریم خصوصی خودش
گلی
0
21
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸
علیرضا جان اتفاقا بودا هم گفته عامل فساد زن ها،مردان و پولشون هست.
علی
خواهر عزیز باشه شما درست میگید ولی اگه زنی نباشه که بخاد به سمت فساد بره دیگه مردی هم نمیتونه دنبال این کار بره . اگه طرف فساد نرن دیگه مردها زنی یا دختری واسه فساد پیدا نمیکنه و کلا این قضیه تمام میشه اگه دخترها با لباس های ناجور نیان بیرون و مردهارو جلب نکن کی چکار با اونا داره. اقا کسی که پاکه خیلی خوبه چرا این لباسارو میپوشه براش مهمه جنس مخالف ازش خوشش بیاد یا نه اگه اون زن یا دختر باچادر بیاد بیرون کسی نگاهشم نمیکنه چه برسه بخواد فساد یا مزاحمت انجام بده
سیاوش
4
15
جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸
چرا اقازادها و بچه های وزرا ....هرکاری دوست دارن میکنند ولی هیچ حکمی ندارند
وقتی نخواهند شاد باشیم هرچه باشد هرجور شود هرطوری سرش زیر بالش میشکنند
1
11
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸
چت یک‌ پدیده خصوصی وحرف دل ادم وتا شکی شخصی نداشته گناهی مرتکب نشده .حرف حادثه نداره
حامد
0
8
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸
چه حیفی اونایی ک میگن حیف حیف چشاتون رو باز کنید حیف دختر پسرایی هستند که اینجور آدمای به تباهی میبرنشون . اینا با روح و روان این دختر پسرا بازی میکنن . باید مجازات بشن پس خواهشا از روی عواطف نظر ندین و فکرتون را ب کار بندازین
h.k
11
3
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸
بخاطر چت نیس ولی ما هم نمیدونیم. ولی به هرحال حیف کرد خودشو
عباس
2
4
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸
انشالله که توبه کنه وآدم بشه. مطمئنا اگه آزاد بشه انسان درستی میشه حتما قدر عافیت دونسته
Ali
نه ادم نمیشه چون خیلیا زندان رفتن اومدن دوباره گناهشون تکرار کردن
صادق
8
7
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸
درود بر قضاتی ک جای حق نشستن و حکم حق صادر میکنند خدا توفیق الهی نصیبتون کنه انشاله
وحید
8
9
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸
واقعا نمیدونم چی بگم امیدوارم این حکم بالاتر از جرمش نبوده باشه
Nastaran
2
6
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸
به نظرم هیچ جرم سنگینی نداشت
سلام
1
11
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸
تا جایی که اطلاع دارم کسی را بی گناه اعدام نمیکنند . از قدیم گفته‌اند سر بی گناه پای دار میره ولی بالای دار نمیره . خدا بهتر داند . بنده قضاوت نمیکنم .
ما بقی ماجرا با خداوند
سارااتفااا
من محسن لرستانی رو دوست دارم با تموم وجودم دوستش دارم
پوران
4
10
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸
باسلام خدمت هموطنان عزیز به نظر من نباید اعدام شه . از من یا شما نیست که کسی را نشناخته در موردش قضاوت کنیم
مهدی
2
7
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸
اختلاسگران هم باید اعدام شن مگر سرمایه مملکت رو برباد دادن فساد نیست نهایت کیفر آنها رد مال هست که این مثل این نمونه که یه بچه کوچولو چیزی رو برداره که ارش بگیری و دوباره اونو تو بغل کنی .
محمد
1
12
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸
اعدام شد جمعه 1398/09/15
سحر
سلام خسته نباشید من ازبچگی عاشق شهرهای محسن هستم انشالله دعاکنیدازادبشه انسان جایزالختاست
قاسم کعب از شوش
9
0
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸
بهترین اقدامی که در این چند سال دیدم اعدام این آقا است
من تشکر میکنم از قضاتی که عنوان افساد فی الارض را به او دادند و تشکر میکنم از کسانی که حکم اعدام اون را اجرا کردند
به امید خدا کل مفسدان فی الارض به پایه دار محکوم شوند
نظم سازمانی ، مسئولیت ، عدالت اجتماعی ، بیت المال
9
7
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸
نمی دونم اما فکر می کنم حکم ایشون باید سبک باشه اگه بخوان این جوون رو اعدام کنن که خیلی های دیگه رو هم باید اعدام کنن. مطمئن باشید این یه شوخیه وگرنه ح.ف ها جرمشون صد برابر ایشونه.
لیلی
1
4
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸
به نطرمن اون دخترا وپسرایی که میگن خودشون این راه روانتخاب کردن که به تباهی رسیدن. من به این آقا کارندارم چون جرمش رونمیدونم ولی آیا اون خانم وآقا روبه زوروتهدید وارد فسادوجرم کرده؟؟؟؟
آرمان
0
4
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸
دهه هشتاد ایشون واقعآ در مراسمات وجشن ها عالی پیش می رفتند انشاالله همه ی ما عاقبت به خیر شویم ایشون هم قدر خودش را ندانست وبه این روز گرفتار شدند همه ما میریم ولی دعا کنیم با خوبی برویم...
علی
1
5
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸
ببخشید، موضوع دختر و زنان نیست، موضوع استفاده از مردهاست (ترنس)
بهنام ت
4
4
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸
به نظر من از روی لطف و رافت اسلامی با این بنده خدا برخورد کنید ما هممون اشتباه میکنیم و پسر پیغمبر که نیستیم انسان خطا کار است پس لطفا بر او زیاد سخت نگیرید
بهنام ت
1
4
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸
بهش سخت نگیرید و آزادش و گرنه این هم مثل خیلی از ورزشکاران و هنرمندان وبازیگران میپره
قاصدک
3
3
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸
جرمش اغفال کردن دختران یا زنان نیست مردها را اغفال کرده بود. از قضات خواهش میکنم اگه ممکنه تا حدی که ممکنه اعدامش نکنین دلیلشم این که مرد جوانیه توبه میکنه ازاین کارها نکنه
کیان
1
5
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸
ینی با مرد بامرد
علی
0
5
جمعه ۰۶ دی ۱۳۹۸
شمای ک میگی تا پسر فاسد نباشه دختر فاسد به وجود نمیاد...اون اقا پسری ک تو میگی فاسده با خودش ک کاری نکرده حتما دختری باهاش بوده ک فاسد شده پس دخترها خوب نیستن ...این حرف خیلی اشتباه هست ک مقصر دخترها هستن یا پسرا...هر دو مثل هم هستن خوب یا بد..تو خودت اول حضرت علی باش بعد منتظر حضرت فاطمه باش این رو یادت باش
سحر
دخترتانخوادهیچ مردی نمیتونه بزورمجبورش کنه حیادختردست خودش
حسین
0
8
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸
آخه‌چرا‌اعدام‌...........چه‌کاریه
ستایش
1
4
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸
حالا چت خصوصی خودش بوده به ما چه ولش کنین
علی
0
1
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸
سلام دوستان هیچکس بی دلیل درمحضرخدادچارمشکل نمیشه معصیت انسان روبه تباهی میکشه خدا کنه اگرگناه مرتکب شده خدا ببخشه وهدایتش کنه بازتاب عملکردهرانسانی به خودش برمیگیرده
علی
1
1
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸
درست شدن کارهرکسی دست خداونده هرکس دوستش داره براش دعاکنه که خداازسرتقریصاتش بگذره وهدایتش کنه تااین بنده خدا هم نجات پیدا کنه اگرخودش هم بخواد تااصلاح بشه چون قطعا دچارمعصیت شده
پرستو
0
2
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸
خدا از سر تقصیر همه بگذره وامیدوارم همه فرصت ببخشش و ادم شدن داشته باشند
فیاض
0
1
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸
خیلی دوستش دارم واقعا حیف اعدام بشه خدا کنه ازادش کنن
احمدرضا
آره حق با تو ست رفیق
ناشناس
0
1
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸
چقدرقاضی و حاکم داریم حاکم فقط خداست
امیر
خدا کنه ازادشه
سویل
0
1
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
خودتونو بزارید جای اون بدبختا بعدبگید ازادش کنن
امیر
1
1
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
از قضات محترم خواهشمندم هرچه زودتر جرم او را در عموم فاش کنید و تکلیف این بنده خدارا به پایان مختومه کنید
فاطمه
1
4
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
ترو خدا آزادش کنین ...
سید مهدی هاشمی
0
1
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
چرا فقط زورشون ب خاننده ها میرسه؟
فرید
0
2
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
آخر قصه اینه؛ پول میده آزادمیشه.
سحر
هرچی قسمت باشه
ترانه
3
0
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
دادا ول کنید شماخودتون هزارتا مشکلت دارید برید غصه خودتونو بخورید.ما باید کلاه خودمونو محکم بگیریم باد نبره.
ناشناس
0
3
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
تورو خدا آزادش کنید. تتلو. آزاد شد حالا تا به محسن رسید اینجور سرش میارین
ناشناس
2
0
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
نزارید 4 تا خواننده خوبم که تو کشور هست فراری شن. برید سراغ درد مردم
ebrahim
کاملا درست گفتنین بجای اینکه تلو رو که اوج مفسد فی الارض هست و حتی به امام ما توهین کرد کاریش ندارن ولی اینو دارن به جرمی که مشخص نیست مجازات میکنن
هستی
1
2
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
زنی که شیر درست خورده باشه خراب نمیشه پس اصالت حرف اوله خواهر من نه وجود مرد
ناشناس
1
2
سه‌شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
بله مطمئن باش لرستانی بیگناه بود. تا دختر نخواد مرد بی عفت هم نمیشه. فعلا که مرتکب گناهی نشده بود. اعدام نکنند.
مهرا
0
0
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
بچگیام با محسن لرستانی گذشت خوش ندارم اون اعدام شه
محمد
0
0
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹
واقعا حیفع...
سحر
0
0
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
انشالله که ازادمیشه هرچی خواست خداباشه
سعید
0
1
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
نظر : به محسن احتمالا 14 سال حبس میدن و تا چند ماه دیگه هم یا عفو میخوره یا آزاد میشه%
محسن جان تا قبل یا میای مرخصی با آزاد میشی نگران نباش داداش
این مطلب رو به گوشش برسون یه هر کی تونستش
فیلمبردار عکاس
0
0
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
من یک زنم کار میکردم درمجالس . به من مزاحم میشدن ولی من تحویل نمیگرفتم والکی برای ادم پاپوش میچینن چقدر اتفاقات بد برای من افتاد ومن مجبور شدم سینما وعکاسی ترک کنم همه به ادم گیر میدهند از کاردان تا عکاسی . اقای رییسی بخدا ما میخواهیم نان حلال دربیاریم ولی جامه خرابه. لرستانی ادم خوبی بهش تهمت زدن تو رو خدا ممنوع الکارش کنید ولی ازادش کنید من ایشان دیدم ادم ساده ای خواهشن ازادش کنید و بزارید بر ما بینگاهیم و خواهرشهیدم اقای رییسی تو رو خون شهید این ادم گول خورده ،جاممعه بد نگاه میکنه به یک هنرمند
حسین
0
0
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹
هرکسی به اختیار خودش کاری انجام میده ایشالله بنده خدا ازاد بشه دولت خودمون بجای مشکل مردم رسیدگی کنه اول میچسپه مشکل برا مردم درست کنه
ebrahim
اینطور شما دارین از آقای رئیسی خواهش و درخواست میکنین بنظر میرسه از بستگان آقای لرستانی باشین..بنظر من هم قصد و نیت انتقام گرفتن ازشون که این جرم رو بهش میچسبونن..یا آقای لرستانی با کسی که چت داشت از خونواده کله گنده کشور بوده که کارش به اینجا کشید.وگرنه از قیافه شخص میتوان فهمید که چطور آدمیه
ارتنیس
0
0
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
من خواننده مورد علاقه ام محسن لرستانی هستش.
و خیلی دوستش دارم.
وتنها ارزوم اینه که محسن لرستانی ازاد بشه.
و شب که می خوام بخوابم دعا میکنم برای اقای لرستانی.
واز خداوند می خوام که هرچه زود تر از زندان ازاد بشه.
امیر محمد
0
0
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
چی بگم والا امید وارم آقای محسن لرستانی اعدام نشود
ناشناس
0
0
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
من هیچ نسبتی با این خواننده ندارم فقط با آهنگهای انرژی میگیرم من مادر سرزمین ایرانم و ایشون را سال ۹۲ در یک جشن عروسی زوج جوان دیدم خیلی مودب باوقار ،، من بچه فومن خط ی گیلانم از آقای جهت الاسلام ریسی خواهش میکنم آزادش کنن پرونده را در دست بگیرن موضوع را پیگیری کنن هر گناهی توبه دارد و بخشش،،، من سطح سوادم زیاد بالا نیست تا همین قد خواهش و تمنا،، من به سخنان با ارزش حجت الاسلام ریسی خیلی احترام قائلم ایشان به تمام مرد مومن و به معناست،،، خواهشا از سر تقصیر بگذرید،،،تو را به حرمت ماه مبارک رمضان، ،،،
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس توبه رو برای کی گذاشتن ! راه بر گشت هم داره میتونه بر گرده هنر مندان خوبند مفید هستند برای جامعه فراریش ندین صلوات بفرستین
ناشناس
0
0
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آزاد شد دیگه.استقبال زیادی هم ازش شد.
حالا که برگشته محبوبیتش هزار برابر شده باور کنین اینجا بشدت عاشقشن و محبوبیتشم ییشتر شد با حبسش
علی
0
0
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر در شهرمون کنسرت بذاره حتمن میرم خیلی مشتاقم ببینمش
ناشناس
0
0
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
واقعامن کع اشکم دراومد،خدالعنت کنه بعضی ادمای حسودوکه ازسرشناس بودن ادماسوع استفاده میکنن،باباتوروخداازادش کنین،یکیم که صداش محشره ...
نوا
0
0
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰
تا دختر نخواد هیچ مردی، هیچ کاری نمیتونه بکنه، اونایی که خودشون و مردم را فریب میدن، این زن هست که اول با رفتارها و حتی نگاهش اجازه میده و دعوت میکنه مرد رو، تا بوده همین بوده، حالا درآن سعی میکنن دنیا رو وارونه جلوه بدن
ناشناس
0
0
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
ترو خدا آزادش کنید محسن لرستانی خیلی صداش خوبه
ناشناس
0
0
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
ترو خدا آزادش کنید محسن لرستانی خیلی صداش خوبه
عاطفه سعادت آزاده
0
0
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
نه باید محسن لرستانی را به زندان می افتند
ناشناس
0
0
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
انشالله هیچ قاضی در جایی که نشسته حق رو ناحق نکنن من کاری به این بنده خدا ندارم اما خیلی از قضات استغفرالله در جاییکه می نشینند حس خدایی دارند شهرستان ما پر از قاضی های بداخلاق و ناحق کردن مردم خدا هیچکس گرفتار این قضات نکنه
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
باشه اعدام کنن
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

فیلم/ رابین هودی که زمین به نام صدیقی زد

قیمت خودرو‌های جک و لیفان شرکت کرمان موتور امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت قند و شکر امروز

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت تبلت سرفیس و سامسونگ امروز + جدول

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ + جدول

فیلم/ لحظه شروع سیل در شهر شیراز نوروز ۱۳۹۸

فیلم/ طعنه ابطحی خطاب به آقای ‎صدیقی: رابین هود دوران بوده جاعل!

ماجرای کاظم صدیقی؛ از ابهر تا اُزگل / دو روایت از زمینی که به نام صدیقی سند زده شد

عکس/جلب‌توجه هانده ارچل

آیا آیت الله کاظم صدیقی استعفا داده است؟

قیمت سکه پارسیان امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ + جدول

از انتخابات آمریکا تا تورم داخلی در ایران؛ کاهش ارزش ریال ادامه دارد/ به رشد چشمگیر قیمت طلا امیدوار نباشید

آخرین اخبار از نشست تعیین دستمزد کارگران

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

آخرین قیمت دلار در سال ۱۴۰۲

صعود قیمت طلا و سکه در راند آخر سال ۱۴۰۲

۳ سریال کره‌ای از کارگردان «دونگ‌یی» و «یانگوم» برای تعطیلات نوروز

زنان به کدام ویتامین‌ها نیاز دارند؟

۳ عارضه حذف وعده‌های غذایی

مصرف این ۱۰ ماده غذایی به خواب بهتر کمک می‌کند

بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری روی طلا/ چرا نباید در بازار سکه سرمایه گذاری کرد؟/ پیش‌بینی حباب سکه در سال ۱۴۰۳

آخرین اخبار از نشست تعیین دستمزد کارگران

شعب بیمه ملت در ایام تعطیل فعالند

کاندیدای برنده ورامین، ردصلاحیت شد

مشتری جدید پرسپولیس از راه رسید

هم پوشانی ارز و مالیات در سال ۱۴۰۳

صعود ادامه‌دار قیمت طلای سیاه

عکس/ باغ متعلق به کاظم صدیقی در گوگل مپ

فیلم/ اعتراف یک بازیگر به تقلب در کنکور

عادل فردوسی‌پور از صدا و سیما بازنشسته شد

ماجرای برد پوتین در یک رقابت بسیار سالم انتخاباتی

آخرین اخبار از واریز معوقات معلمان

رقم مزد پیشنهادی جامعه کارگری مبلغ چقدر است؟

دکوراسیون خاص آقازاده سریال هفت سر اژد‌ها/ رونمایی مجید واشقانی از استایل تازه

فیلم/ مسافران شمال در ترافیک گیر افتادند

استایل جوان‌پسند لعیا زنگنه در کنسرت علیرضا قربانی

فیلم/ لحظه شروع سیل در شهر شیراز نوروز ۱۳۹۸

این استان منتظر بارش فوق سنگین باشد

آیین‌های نمایشی نوروز؛ از پایکوبی و هلهله تا بازگشت مردگان/سیاهِ آیین‌های نمایش ایران بی‌ربط به برده‌داری

فیلم/ درگیری نظامی در امتداد مرز پاکستان و افغانستان

فیلم / تخلیه غیرنظامیان از بیمارستان شفا در شهر غزه

هشدار هواشناسی: تا پنجشنبه به نیمه غربی کشور سفر نکنید

جریمه یک میلیاردی برای سرخابی‌ها

اینفوگرافی/ نتیجه انتخابات روسیه روشن شد

مدیریت بحران قزوین هشدار داد

فیلم/ وقتی آقای همساده یادآور ماجرای آقای صدیقی شد

رمزگشایی از انکار قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش

شوک شبانه قلعه‌نویی به تیم‌ملی

اعلام زمان مرحله دوم انتخابات مجلس

جریان عجیب جعل امضای آقای صدیقی

فیلم/ نیروی کار در ایران استثمار شده است

افزایش سرمایه ۲۵ همتی بانک ملی ایران

تشدید بارش‌ها در آذربایجان‌غربی

فیلم/ انتقاد بهروز محبی به وضعیت مدیریت در کالابرگ الکترونیکی

۸۰۰ میلیون بده خودروی ژاپنی بگیر

اتفاق دلگرم‌کننده برای پرسپولیسی‌ها

تبدیل افغانستان به تولیدکننده عمده «شیشه»

گواهینامه ۴۵۱ راننده تهرانی پرخطر ابطال شد

طالبان حقابه هیرمند را رها کرده یا سیلاب؟

فیلم/ رابین هودی که زمین به نام صدیقی زد

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کرمانشاه

فیلم / ترافیک سنگین در جادهٔ چالوس به سمت شمال کشور

فیلم/ شوخی عجیب با قزوینی‌ها روی آنتن زنده صداوسیما

آمادگی بانک سینا برای جهشی بزرگ در سال ۱۴۰۳