تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۴ تير ۱۴۰۵

عدم ترک فرودگاه بن گوریون توسط بخشی از سوخت‌رسان های آمریکایی/ همچنان امنیت پروازی در تهدید

مقام اسرائیلی گزارش داده فرودگاه بن‌گوریون هنوز به حالت عادی بازنگشته است.

اقتصاد۲۴- رئیس سازمان فرودگاه‌های اشزائیل هشدار داده است با وجود آغاز انتقال بخشی از سوخت رسان‌هایی آمریکایی که ماه‌ها در فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون در تل‌آویو پارک شده‌اند، حضور این هواپیما‌ها همچنان تهدیدی برای لغو پرواز‌های ۱۰۰ هزار مسافر در اوج فصل تابستان محسوب می‌شود.

شارون کدمی، رئیس سازمان فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی هشدار داده است که ناچار خواهد شد به شرکت‌های هوایی اعلام کند که برای لغو گستردهٔ پرواز‌ها در تعطیلات تابستانی از اول ژوئیه تا اوایل مرداد آماده باشند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
captcha