تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۰۵ تير ۱۴۰۵

ترامپ: ایران آتش‌بس را نقض کرده

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که ایران کشتی‌هایی را در تنگه هرمز هدف حمله پهپادی قرار داده و آتش‌بس را نقض کرده است.
اقتصاد۲۴- دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران توافق آتش بس را نقض کرده است.
 
ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی خودش موسوم به تروث سوشال نوشت: ایران حداقل چهار پهپاد به طرف کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کردند، شلیک کرد. یکی از پهپادها ضربه محکمی به عرشه بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گران‌قیمت وارد کرد. کشتی آسیب دید اما به مسیر خود ادامه داد و ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.

ترامپ مدعی شد: واضح است که این یک نقض غیرمسئولانه توافق ما برای آتش‌بس است.
 
 
ارسال نظر
captcha