اقتصاد۲۴- سنتکام نوشت: جنگندههای آمریکایی زیرساختهای نظارت نظامی، سامانههای ارتباطی و مواضع پدافند هوایی ایران را هدف قرار دادهاند.
ارتش آمریکا مدعی شد: حملات ما قابلیتهای مینگذاری ایران را هدف قرار داد، تردد کشتیهای تجاری از تنگه هرمز همچنان ادامه دارد و نیروهای ایالات متحده همچنان هوشیار، مرگبار و آماده باقی میمانند.
یک مقام آمریکایی در گفتوگو با فاکس نیوز نیز ادعا کرد: نیروهای ایالات متحده و بحرین ۹ فروند پهپاد ایرانی را که شب گذشته به سمت نیروهای آمریکایی در بحرین پرتاب شده بود، سرنگون کردند. ارتش آمریکا در پاسخ به حمله شنبه ایران به یک نفتکش تجاری، حملاتی را علیه اهداف ایرانی انجام میدهد! نیروهای ما، حملات بیشتری را علیه اهداف متعددی در ایران انجام دادند.