تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۰۷ تير ۱۴۰۵

پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌مناسبت صعود تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر

تیم فوتبال مس شهربابک با کسب پیروزی ارزشمند مقابل نیروی زمینی تهران، در فاصله ۳ هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال، صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرد. این تیم در جریان هفته سی‌و‌یکم این رقابت‌ها با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل حریف خود ۶۱ امتیازی شده و به لیگ برتر صعود کرد.

اقتصاد۲۴- دکتر سیدمصطفی فیض، مدیرعامل شرکت ملی صنایع می‌ایران در پیامی با اشاره به این موفقیت، ابراز امیدواری کرد، صعود تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر سرآغاز موفقیت‌های بزرگ‌تر و زمینه‌ساز گسترش نشاط اجتماعی، شکوفایی استعداد‌های جوان و اعتلای ورزش کشور و استان کرمان باشد.

در پیام دکتر فیض آمده است:

در ایام محرّم حسینی که فرهنگ ایثار و استقامت بیش از هر زمان دیگری در جامعه جاری است، موفقیت‌هایی که با تکیه بر تلاش جمعی، ایمان به توانمندی‌ها و روحیه هم‌بستگی به‌دست می‌آیند، جلوه‌ای مضاعف می‌یابند. صعود شایسته تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال کشور نیز نمادی از همین روحیه و ثمره سرمایه‌گذاری هدفمند در توسعه ورزش و پرورش استعداد‌های جوان در مناطق محل فعالیت شرکت ملی صنایع مس ایران است.

برای این موفقیت ارزشمند، از خانواده بزرگ باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس شهربابک، بازیکنان و کادر فنی قدردانی می‌کنم و به مردم شریف شهربابک و هواداران تیم و کارکنان پرتلاش شرکت ملی صنایع مس ایران خداقوت می‌گویم.

امیدوارم این دستاورد، سرآغاز موفقیت‌های بزرگ‌تر و زمینه‌ساز گسترش نشاط اجتماعی، شکوفایی استعداد‌های جوان و اعتلای ورزش کشور و استان کرمان باشد.

ارسال نظر
captcha